Jag längtar till jul!!!
oj åkte vist iväg i förtid;)
Dessa två klänningar har ajg beställt till våra små till festligheterna runt jul;) Lillan är 1½år o stora tjejen drygt 4 till jul.
Älskar klänningarna! De kommer från danska pompdelux
Ni som beställt fotoalmenackor vart har ni beställt? Var ni nöjda? totalpris? Blir så trött när man läser... fr priser sen tillkommer massor o frakten är på vissa ställen sjuhöga.
Visaprint är inte frktfritt just nu, två kalendrar skulle kosta FRÅN 66kr i bara frakt... vet inte vad det skulle kosta för mig som behöver fem st. Fuji hade väl enhetsfrakt på 29kr för hur många du än beställde... Ska ta o kolla lite närmare. Behöver nämligen framkalla lite kort också och så ska jag göra en fotobok från vårt bröllop, bara sex år sedan nu ;) bättre sent än aldrig;)
Nu har jag påbörjat årets julklappslistor;) Och nyss beställde jag dvd filmer till mina tjejer, fick ett erbjudnande om 6 filmer för 169kr plus frakt, så åtar man sig att köpa minst en film till ord pris. Blir ju ändå billigt när man vet vilka filmer man ska ha. Stora tjejen har fått Astrid Liundgren filmer ett tag men nu vill hon gärna se Barbi osv så nu köpte jag Askungen och Trassel till henne och så två AL filmer till lilla tjejen som vi inte har, blev en Emil film och så Nils Karlsson Pyssling. Sen blev det två till oss vuxna för engång skull;) Köpte Hamilton och Kvarteret skatan reser till Laholm.
Jag har som vanna att direkt när jag får ett sånthär erbjudande så gör ajg åtagandet direkt och går sedan ur;)
Annars skulle jag glöma direkt ;)
attan ;)
då var det gjort;) Beställt årets almenackor till släkten;) Om man blev kund och la order innan 8 september så fick man 60% på almenackorna. Så 4 st i A4 kostade med frakt 336kr, Hoppas bara att de blir fina, återstår att se nästa vecka!
Skrev på FB då en kompis ville ha presenttips saker som mina tjejer fått och som jag tyckte var bra så då kom jag på att jag kan ju skriva här också;)
Vad ska vi gissa på för smak på Blossa glöggen iår?
Jag ahr itne så koll på vad det varit genom åren men kanske något bärigt iår? Blåbär? Lingon?