Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

Jag längtar till jul!!!

Malinn81 skrev 2013-12-28 12:20:23 följande:
    vi har firat klart.. nu sitar vi på nyårsafton :O) vad ska ni göra då?
    Förut avskydde jag nyår. Det var alltid press att gå på den och den festen och jag som inte vill ha med fulla människor att göra hade inte direkt så mycket att välja bland.
    Nu som småbarnsförälder är det okej att ta ner förväntningarna lite. Så jag och sambon kommer fira vårt tredje nyår som vanligt i raggsockar och pyjamas i soffan kollandes på en skitfilm och så äter vi fancy trerätters middag, skålar vid tolvslaget och sen rasar sambon i säng. Love it!
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

Jag älskar ju julen ,men efter nyår vill jag ha bort den. Kunde inte hjälpa att störa mig på grannarna som hade adventsgrejerna kvar fram tills igår. Nu vill jag ha vår, påsk, vardag, sommar. Så jag hade blivit mindre irriterad på den som pyntade med fjädrar och kycklingar ;)

• fluu

Idag hittade jag sista påsen med lussebullar i frysen(trodde alla var uppätna) Så underbart!  Nu dröjer det ett bra tag tills nästa gång ;P

• fluu

Premiärade julmusik för i år nyss Oskyldig

• fluu

Nej gud, jag vill inte ha mer vinter! Kom vår och sommar!

• fluu

Ja, påsken längtar jag med efter. Och speciellt ljus, fågelkvitter, blå himmel och lagom(sval;P) värme. Älskar vanligtvis vinter, kyla, snö och mörker, men denna vintern har varit så himla grå och mörk att jag nästan blivit lite vinterdeppig så sol kom!

• fluu
    Koppkaka skrev 2014-03-04 17:07:38 följande:
    Ta bort "m." i början
    Ahh.. tack.
  • fluu
    GossipGirl skrev 2014-05-14 06:04:26 följande:
    Hej alla ni i världens finaste grupp. <3 Ville kika in och skvallra; på julafton i år kommer jag förhoppningsvis sitta höggravid. :)
    Grattis!

Själv rååååkade jag lyssna på "husmorsskolan" julavsnitt igår och har fått lite feeling mitt i regnrusket som ska föreställa maj. Letade febrilt efter torkade enbär att göra julte på, men hittar inga :(
  • fluu

Förresten så såg jag första annonsen om julkonsert för en tre veckor sedan. DET tyckte till och med jag var att ta i och börja tidigt!

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!