Jag längtar till jul!!!
Idag har jag hängt upp utebelysningen, inte tänt än dåck. Måste köpa en ny sladd, för den gamle räckte inte;) Sen har min svärfar idag hämtat granris som ska sättas i blomkrukor och läggas framför dörrarna.
Idag har jag hängt upp utebelysningen, inte tänt än dåck. Måste köpa en ny sladd, för den gamle räckte inte;) Sen har min svärfar idag hämtat granris som ska sättas i blomkrukor och läggas framför dörrarna.
Så, det fick bli hällor på gardinerna som var för korta... har bara hunnit sy på ena längden än eftersom jag måste sy förhand... men bild finns i min blogg och jag är riktigt nöjd, blev mycket finare fall med hällor än bara kanal. Hittade ett jättefint band i samma färg som rutorna på tyget och med samma text, I LIKE!!!
ja just det... nästa vecka ska jag ha tjejer på middag men vet inte vad jag ska bjuda på... vill ha lite advent/julfeeling... men det ska vara mat som går att förbereda innan. Problemet är att jag ju ska laga massa mat både fr o lö så nu är fantasin slut... På fredag blir det en älggryta med kantareller o lingon och på lördag adventskyckling m saffran... men onsdag då?