Jag längtar till jul!!!
Majoriteten av dvd-spelare i Sverige är nog inte regionsfria, om man inte med flit köpt just en sån då.
Tycker att regionslås är fånigt, personligen.
Majoriteten av dvd-spelare i Sverige är nog inte regionsfria, om man inte med flit köpt just en sån då.
Vad är regionlås? Eller har jag missat ngt
Ah Oki tack haha. Hade jag aldrig fattat om jag inte frågat
Nu för tiden börjar dom göra olika makaperer regionsfria tex nintendo ds o 3ds samt playstation 4 är regionsfria så går tex att köpa från vilket land som helst.
Håller på att rippa Astrid Lindgrens Jul, så jag kan fixa engelsk text och posta på youtube. DVD-läsaren låter fruktansvärt =(
Idag är det 30 dagar kvar till första advent, 43 dagar kvar till Lucia och 56 dagar kvar till julafton.
Gah! Move a little faster, please!
Jag kastar ut en liten fråga till er här: Ni som sett Astrid Lindgrens Jul (eh...någon som inte gjort det?), ska jag ha med mellanbitarna med rumpnissarna? Ni vet, när de sjunger? Jag tänker klippa ned det i övrigt till en "saga" per "avsnitt", och undrar om jag ska ha rumpnissarna i början av varje, eller om det känns överflödigt...
Tänk, tänk, tänk....
Om du tänkt klippa dom till avsnitt så skulle jag skippat rumpnissarna. Stör mig på dom i den hela versionen :P
Avsnitt*! Grrr.....