Inlägg från: Frökenolson |Visa alla inlägg
  • Frökenolson

Jag längtar till jul!!!

Mamma SL skrev 2011-11-01 08:01:58 följande:
    TS har bytt namn till Marionyhm tror jag:)

Ja det har hon, hon är inne och kikar till oss iblabd ;) Men nu var det ett tag sedan hon skrev något..
  • Frökenolson
    Pigelinen skrev 2011-11-02 15:40:58 följande:
    Gissa vad jag har i ugnen nu? Saffransbiscotties o pepparkaksbiscotties ;)

Skrattande var bor du? I närheten av uddevalla kanske??? Du kanske kan svänga förbi med några?? vore gott Tungan ute
  • Frökenolson
    Lovely Rita skrev 2011-11-06 16:34:45 följande:
    Måste förresten tipsa om en jullöpare jag köpt på indiska. Den är rätt bra och hela 2,5 meter lång (passar utmärkt på vårt jätteköksbord) och röd, vit och svart. Jättesnygg. Tror den kostade 179 kr.

den såg jag med, verkligen skitsnygg. Ska med köpa den tänkte jag, har ett gammalt slagbord från sent 1700-tal, kommer bli superfint på det =)
  • Frökenolson

Idag har jag haft mor och far på besök, mamma har hjälpt mej med massa sygrejer och när hon ändå höll på frågade jag om hon kunde lägga upp mina julgardiner till köket som jag hitintills bara nålat upp, visst, det fixade hon i ett nafs min superunderbara mamma.
    När jag ändå strök dem sen tänkte jag, ähhh det är väl lika bra att hänga upp dem..?? De är helröda med mönster på, superfina tycker jag, ska försöka ta en bild och lägga upp sen... 

• Frökenolson
    fluu skrev 2011-11-08 19:07:01 följande:
    Ni som är höggravida nu runt jul,vad ska ni ha på er på julafton?

har hittat två enkla fina svarta klänningarpå h&m, lite accesoarer till det så kommer jag känna mej nöjd..
  • Frökenolson
    Isabelle och Casper skrev 2011-11-08 20:57:27 följande:

Har du lust att lägga ut bild på dom? :)

hittade bara en av dem online, den andre är i trikå, trekvartsärm, tight över bysten ovh slutar strax över knät. Ska ha på mej den på ladiesnight i helgen, ska se om jag inte kan ta en bild då och lägga upp =)
  • Frökenolson
    Candygirl xxx skrev 2011-11-09 10:10:57 följande:
    Jag tycker bäst om Apotekarens julmust och dessutom (ve och fasa)så dricker jag lightvarianten. Häromkring har butikerna inte tagit in Apotekarens julmust light än(den vanliga är tyvärr alldeles för söt för min del).

Men så fort den kommer...då ska jag drickar litervis med must  

var bor du, jag kan rekomendera grebbestads julmust, den är inte alls lika söt och enligt mej godare än apotekarnes...
  • Frökenolson
    MTG skrev 2011-11-14 21:45:58 följande:

Kul med fler som längtar efter jul! Jag åkte en sväng till handelsträdgården i grannkommunen för att få lite julkänsla idag, de brukar alltid satsa lite extra när det är jul. Mycket fint, men kom inte hem med något. Imorgon ska jag i alla fall åka och köpa en ny kastrull, måste ha en med tjock botten så att jag kan börja göra olika kolor :)

mysigt med inspiration!
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!