Inlägg från: fluu |Visa alla inlägg
  • fluu

Jag längtar till jul!!!

Polarexpressen är så mysig!

För någon dag sen var det julavsnittet av Lotta på bråkmakargatan på barnkanalen. Dottern hade annat för sig,men jag satt som klistrad.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Blågrön skrev 2013-07-30 22:08:50 följande:
    Jag älskar julen så fruktansvärt, jag med! Trodde jag var rätt så ensam om detta, då alla runt om mig tycker jag är sjuk som ite njuter av sommaren lika mycket som dom.
    Jag har börjat räkna ner, haha!
    Jag ser positivt på att vi går mot mörkare tider ;)
  • fluu
    Koppkaka skrev 2013-07-31 00:04:28 följande:
    Jag har ångest över att hösten närmar sig faktiskt, sommaren har rusat förbi och det är enda tiden på året då jag som emetofob (paniskt livrädd för spyor och folk som spyr) kan känna mig rätt lugn utan massa vinterkräksjukor och sånt skit.

Men julen är en ljusglimt i det hela! Men än vill jag ha sommar ett tag till, och ljusa kvällar och nätter.
    Här har du en extrem emetofob till! Jag börjar redan sluta med saker som jag inte gör under hösten/vintern. Går inte längre på buffe,köper inte lösgodis,har handsprit med mig överallt,låter inte vem som helst laga mat till mig och familjen.

Visserligen är jag nog nästan lika rädd hela året.
  • fluu

Har sån enorm craving på lussebullar idag!

Ska bli så kul med jul i år. Förra året var dottern 11 månader,men nu kommer hon vara nästan två år och kunna uppleva den mer. Hon ääääälskar dessutom att öppna paket.

• fluu

Julavsnitten av "skenet bedrar" och " ett herrans liv".

• fluu

Hittat årets julklapp till sambo! Det har kommit ett Big bang- sällskapsspel. Halleluja!

• fluu
    molly50 skrev 2013-08-12 15:34:10 följande:

Det står att den har utgått ur sortimentet.
    Ah,men den finns på massa andra ställen med. Googla bara :) Dock var den mycket billigare på roligaprylar.
  • fluu

Sambon ska få big bang-spelet.  Dotterns ska få ett litet piano,fler böcker från Sagolikt förlag,en traktor och en motorcykel(och förmodligen mer...:P).
    Mamma ska få ett års prenumeration på ekoboxen.

Svärföräldrarna ska få en uråldrig bok om lokala folkdanser som vi grävt fram ur ett gammalt arkiv på mammas jobb.

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!