Jag längtar till jul!!!
Kikade på familjen annorlunda förut där en familj var på julmarknad på Liseberg och hälsade på tomten... började rycka i julnerven :P
Kikade på familjen annorlunda förut där en familj var på julmarknad på Liseberg och hälsade på tomten... började rycka i julnerven :P
Jo,sommar vill jag ha,eller vår i alla fall(gillar inte värme),men jag vill också ha jul:P Inte vinter:P
Varenda gång jag ser att ni skrivit i tråden hoppar det till i hjärtat och jag måste lyssna på favvojulskivan för att inte längta ihjäl mig ;)
Jag,vinter- och julälskare brukar inte gilla sommar,men i år vill jag faktiskt ha sommar först. En fin sådan,men inte så varm.
Lider fortfarande av solbrist sedan förra sommaren ;P Bor i Växjö och solen är inte känd för att besöka oss allt för ofta...
Nu när det varit varmt och sommarväder i en vecka börjar jag tycka att det snart ska bli höst så att det kan bli jul och vinter.... jag är galen ;)
Blandad stämning
Gammaldags jul (älskar detta klipp)
Tomten
Favvolucia
Julen är här,bästa varianten
Favvoartist spelar jul
Karl - Bertil
Kan även tipsa om Anne Sofie von Otters julalbum "Home for christmas" och ett album som heter "jul i folktron", underbara! Finns på spotify.