Jag längtar till jul!!!
Tack för IKEA-tipsen. Jag verkligen hatar att åka till IKEA..... Eller, ja, gillar ikea i sig, men 2 miljarder människor......
Så det mesta beställs ifrån nätet då.
Tack för IKEA-tipsen. Jag verkligen hatar att åka till IKEA..... Eller, ja, gillar ikea i sig, men 2 miljarder människor......
Idag har jag varit lite småkrasslig så jag värmde mig lite hjortronglögg och klickade hem lite småpryttlar till jul - grön mossa, luciakrona, datumljus, fler gammaldagsa julposters och en gammal adventskalender(jag borde önska mig fler väggar i julklapp för start har vi inte plats för fler posters och det är en av mina stora laster...).
Här snöar det lite idag!
Man blir nästan sugen på att ta fram ljusstakar och stjärnor och se att allt fungerar.
Igår var vi ute och försökte frammana snö, hittills har det inte gett något resultat, men oj vad jag längtar efter snö! Maken har varit och beställt något så äckligt som skumtomteläsk....den ska komma vilken dag som, någon som testat? Låter som rena blasfemin ;)
Idag känner jag mig lite nere efter ytterligare ett misslyckande i något vi gärna önskar så idag tänker jag koka tomtegröt och göra saffranspudding av en del av det fast att jag tänkt vänta. Det är så gott!
Då var årets julvärd utsedd för i år: Kattis Alhlström.