Jag längtar till jul!!!
Sanna Nielsen blir årets julvärd på SVT!
www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article23873448.ab
Sanna Nielsen blir årets julvärd på SVT!
www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article23873448.ab
Angående Julvärden... Trevligt och safe val. Gillar Sanna som person även om hon presterar lite ojämt. Men jag ser fram emot det och tror att det blit bra.
Allt jag vill göra just nu är att slå in julklappar, det är lilla julafton för mig. Jag får dock hålla mig ett tag till, men snart är det dags att slå in paketkalendern:)
Har också gått och råkat köpa på mig fem julskivor även om jag bara ska köpa en ny per år..... Funnit en ny riktig favorit som spelas dagligen av hela familjen, " Jultoner från förr". Lyssnar jag på den så känner jag mig som något ur Tomtemaskinen eller en småkass pilsnerfiöm och det känns fint !
Jag har också lärt mig att jag nog ändå är en riktig reaktionär när det gäller skumtomtar. Smakade årets varianr och fy faaen.... gillar bara de "riktiga".
Appråpå pynt så är det bara två veckor kvar till julgardinerna ska upp, say yay! Och en och en halv vecka kvar till julpysselkvällen. Här ska granen pyntas den 12/12 och jag kör aldrig på speciella teman, jag måste ha med alt varje år
Denna köpte jag på Ikea idag! Och den står såklart framme redan
Här vräker snön ner idag.
Vi har nog fått några cm i alla fall.
Hoppas det får ligga kvar till advent,lucia,jul och nyår bara.
Men det är i alla fall några minusgrader.
Sitter och lyssnar lite på Mix Megapol jul.
Men än så länge så går det bara att lyssna på på webben.
Men det kommer nog på radion sen också.
Sitter och lyssnar lite på Mix Megapol jul.
Men än så länge så går det bara att lyssna på på webben.
Men det kommer nog på radion sen också.