Jag längtar till jul!!!
Men vörtbrödet jag köpte idag var det inga fel på.
Nån som har recept på vörtbröd som inte smakar skogaholmslimpa? Tycker att vörtbröd är alldeles för sött men har å andra sidan ej bakat eget....
Jag har haft en helgfri familjelivs helg" Tro mig det var inte lätt! Fl blir ju man för tusan beroende av...
Har ni haft en bra julig helg ?
Planerar för en rim och inslagningskväll. Funderar på om det ska inkludera familj eller vänner. Eller en kombo. Blir lätt lite jobbigt med för många. Så funderar på att ha med min mamma, mina svägerskor och ev min 3 åring samt svägerskornas 3 åringar. Bara tjejer. :)
Killsidan brukar ha en whiskeykväll nära jul där dom alla köper sig en exklusiv flaska whiskey som avnjuts till någon form av sporttillställning. Vanligtvis brukar det vara samma kväll vi gör en massa julgodis.
Men i år får det nog bli en rim och inslagningskväll också. Men med barn så får det bli alkoholfritt, utan barn så kan vi testa massa julöl eller något samtidigt. Hum, tål att funderas på hur vi gör.
Åh, vill att veckorna ska gå snabbare. Då dottern fick biljetter till Sweden International Horse show den 28/11 på Friends Arena i Sthlm så innebär det att jag kommer att sätta upp julgardiner och adventsljusstakar tidigare i år. Då vi ska gå och se dressyren som börjar tidigt så tänkte jag att vi skulle passa på att besöka Gamla Stans julmarknad den dagen också. Vi kommer att åka hem sen på kvällen då jag vill gå på julskyltning i våran hemstad den 1:a advent. Gissa om jag lääängtar
Idag har mina paket med mina ljusstakar kommit så snart ska jag åka ner och hämta dem!
Det ska bli roligt att testa dem och se om de fungerar.