Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Vi kanske borde se till att sitta på ett fik ngn gång så man kan ta sig en latte ;)
Måndag: Miah, Helena, Stollan
Tisdag: Miah, Helena, Stollan, Molly
Onsdag: Miah, Stollan, Molly
Kate har ju kört lite crazy sleep senaste två nätterna, 11h i sträck utan att ammas! På BVC idag hade hon gjort en liten liten dipp så sköterskan sa att jag skulle se till att hon ammade sina 6-8 ggr övrig tid, men det var inget oroande än så jag tänker njuta ;)
Ang att du ska kolla in förskola Stollan... Har ni andra lagt er i kö med era små? Vi har inte gjort det än :S
Ja ni får mig att vilja flytta in till stan! :) Önskar verkligen jag kunde vara med oftare och lite smidigare, är så avundsjuk på er som bor på tunnelbanelinje! Hoppas ni förstår att jag verkligen trivs jättebra med er även fast jag är med kanske bara en gång i veckan!
Mollywood skrev 2010-06-17 19:21:17 följande:
Gissar att ni tycker det är ok om Astakvasta händer med om det blir på tisdag. Hon kan ju trycka i sig lite läsk och bulle efter att ha varit hos tandläkaren ;-D
Karin: Heelt okej med mig!
Karin - Självklart! Jag kan ta med rävarna och björnarna ;)
Va? Borde jag fattat det där???
Ja Lotta kaffen kan man alltid ta med sig till parken, Take away kaffe is the shit!!