Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.
Så skönt med maken hemma igen Myspys.
Hmm, jag ska ju med på fika imorn men förstår inte alls vad ni pratar om... Trekanter hit och dit Ngn adress? Finns det ngn parkering i närheten? Ngn som kan möta mig ngn stanns och dirigera lite?
Lotta- Jag kommer med tvärbanan till Liljeholmen, du kan möta mig där 11
Är det 11 vi sagt imorgon??
Längtar tillbaka till er tjejer och fikorna! Man kan ju bli nipprig på de här byhålorna!
Lunch/fika imorgon kl 11 under vanliga eken vid liljeholmen (gå till "fruktlekparken" så ser ni oss, ni som inte har varit med).
Tisdag: Miah, Helena, Karin, Ida, Lotta, eva-lena, Sophia, Angelica, Linda, Josefina + Zacke
karin: hur är det med dina bihålor? Kommer du imorgon?
Lunch/fika imorgon kl 11 under vanliga eken vid liljeholmen (gå till "fruktlekparken" så ser ni oss, ni som inte har varit med).
Tisdag: Miah, Helena, Karin, Ida, Lotta, eva-lena, Sophia, Angelica, Linda, Josefina + Zacke
karin: hur är det med dina bihålor? Kommer du imorgon?
Tackar som frågar Det är bättre. Hoppas på att det fortsätter så. Vet inte om jag måste banga fikan ändå imorgon. Vill verkligen träffa er allihop. Saknar er som 17. Skrev på fb förut att jag har en massa att fixa
Är det någon som har lust att ses på onsdag? Då har syrran som jag troligtvis ska träffa imorgon åkt på semester och Astrid är på förskolan och jag har inget inbokat.