• FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

• Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • LindaB78

Blir tyvärr inget fika för mig o lilltjejen idag Rynkar på näsan. Melvin har feber, något som snurrar runt på dagis.
    Så nu har jag ett gäng med cupcakes som ingen kommer att äta upp...
    Får göra ett nytt bakningsförsök till nästa vecka.

Ha en trevlig dag i solen!

• elzilen
    LindaB78 skrev 2010-06-22 09:06:14 följande:
    Blir tyvärr inget fika för mig o lilltjejen idag Rynkar på näsan. Melvin har feber, något som snurrar runt på dagis.
    Så nu har jag ett gäng med cupcakes som ingen kommer att äta upp...
    Får göra ett nytt bakningsförsök till nästa vecka.

Ha en trevlig dag i solen!
    Det var ju tråkigt, ja alltså att du och H inte kan komma, att cupcakesen inte kommer är ju oxå tråkigt.
    Hoppas att Melvin inte får för hög feber och att han snart är bra igen. En krya på dig kram kommer här till melvin från oss.

Det är ju tur att socker kan vara bra för en mamma som tar hand om ett sjukt barn Flört
  • Mollywood

Okej, satsar på garaget.. i backen vågar man ju inte stå :P
    Den här gången ska jag banne mig köra rätt! Säger gps'en håll höger ska jag göra det...

Vad tråkigt Linda, hoppas Melvin kryar på sig snabbt!

• JooCee

Zacke är laddad för "fruktparken", håll tummarna för att detta blir en trevlig träff utan en massa tjaffs och bråk från storpojkens sida. Vi börjar på att bli klara här hemma och kommer förmodligen vara i tid.. i alla fall nääästan.. hehehe =)

• Angelica 87

Hej,

Jag måste tyvärr ställa in idag, väntar på att vår nya bokhylla/vitrinskåp ska komma och det skulle komma någon gång mellan 10-13..

hoppas ni får det trevligt på fikat idag i den varma sommarsolen :)

Léa född 2010-03-09
  • HelenaOlivia
    JooCee skrev 2010-06-22 10:03:04 följande:
    Zacke är laddad för "fruktparken", håll tummarna för att detta blir en trevlig träff utan en massa tjaffs och bråk från storpojkens sida. Vi börjar på att bli klara här hemma och kommer förmodligen vara i tid.. i alla fall nääästan.. hehehe =)
    det var mkt trevligt att få träffa Z, han va så fin när han höll i WHjärta

Linda! fy vad tråkigt!!! hoppas han snart kryar på sig och som tröst får du äta cupcakes, hihi

Angelica, trist att du inte kunde men kanske nästa gång
  • HelenaOlivia
    Fika/Picknick lista för nästa vecka

Måndag: 
    Helena

Tisdag:

Onsdag:

Torsdag:

Fredag:
  • LindaB78

Måndag: 
    Helena, Linda + Melvin

Tisdag:
    Linda + Melvin

Onsdag:
    Linda + Melvin

Torsdag:

Fredag:
  • FrökenX

Måndag: 
    Helena, Linda + Melvin, Miah

Tisdag:
    Linda + Melvin

Onsdag:
    Linda + Melvin

Torsdag:

Fredag:
  • Alfalfafrö

Måndag: 
    Helena, Linda + Melvin, Miah, Ida + Sigrid,

Tisdag:
    Linda + Melvin

Onsdag:
    Linda + Melvin

Torsdag:

Fredag:

om Melvin ska med kan hon också följa roligare att vara två!
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!