• miiamaria

Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??

Nu är sommaren här och det gäller att vara klädd efter väder och vind. Något som är förknippat med obekvämt och jobbigt är att vara utan underkläder dvs naken under vanliga enkla jeansshorts. Jag tycker inte det är jobbigt och brukar använda så på sommaren ibland.
    Hur gör ni? händer det att ni hoppar i endast jeansshortsen om vädret tillåter eller används alltid underkläder vid det tillfället?

• Svar på tråden Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??
  • 010306

Men varför vill man använda dem utan ? Har dessa personer inga flytningar alls ? :O bara undrande ;)

• 071001

marias99, precis, varför vill man vara utan trosor i dem?

• Nicky

Jag tror att dom som har använt jeansshorts utan underkläder inte vill träda fram i denna tråden och offentliggöra att dom haft så.. tror nog det är så..

• miiamaria

Varför man vill gå utan underkläder i jeansshorts? efter stranden kan man det, om man har blöta bikinibyxor, hemma kan man det också men jag tar på mig trosor om jag går ut så klart offentligt på stan eller ska till några bekanta.

• ToK
    miiamaria skrev 2010-06-22 21:06:50 följande:
    Varför man vill gå utan underkläder i jeansshorts? efter stranden kan man det, om man har blöta bikinibyxor, hemma kan man det också men jag tar på mig trosor om jag går ut så klart offentligt på stan eller ska till några bekanta.
    Du skrev i ditt första inlägg att du hoppar i jeansshorts utan underkläder "om vädret tillåter", men inomhus är det väl alltid samma väder..?

Klart jag kan dra på mig ett par shorts på stranden om jag har bikinitrosor på mig och sen gå hem i det, men är jag hemma och ska iväg så skulle jag aldrig gå ut någonstans utan trosor.
  • miiamaria

Ja precis som jag skrev, om vädret tillåter så kan jag ha jeansshorts utan underkläder. Om jag går ut menar jag om jag går utanför hemmet, utanför vår trädgård alltså, då använder jag underkläder. Hemma på gården räcker det med jeansshortsen, om just vädret tillåter. Och så även efter stranden ibland.

• Nicky
    sevgilim skrev 2010-06-23 20:26:48 följande:
    Vi har fortfarande inte fått veta VARFÖR man vill gå troslös
    Jag tycker TS har förklarat varför... i inlägg 35 skrev hon ju att man kan göra det efter badet när man har blöta bikinibyxor.. men om jag ska svara för min del/min åsikt så kan det kanske vara att det kan bli varmt med underkläder ibland. Tror nog det är svaret men vi kan se om TS kan lägga in ett svar till.. vi får vänta och se
  • miiamaria

Jag kan förklara varför man kan vara bar under sina jeansshorts. Det är efter badet, när man är hemma och påtar. Är det varmt så tycker jag det funkar ganska bra utan underkläder. Men man går ju inte så hela dagen. Hoppas det var ett bra svar.

Svar på tråden Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??