• miiamaria

Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??

Nu är sommaren här och det gäller att vara klädd efter väder och vind. Något som är förknippat med obekvämt och jobbigt är att vara utan underkläder dvs naken under vanliga enkla jeansshorts. Jag tycker inte det är jobbigt och brukar använda så på sommaren ibland.
    Hur gör ni? händer det att ni hoppar i endast jeansshortsen om vädret tillåter eller används alltid underkläder vid det tillfället?

• Svar på tråden Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??
  • Nicky
    hannis skrev 2010-07-01 23:13:19 följande:
    Men varför? Måste ju skava och vara obekvämt...
    Ja det kanske det gör på vissa jeansshorts och vissa inte men ungarna tänker ju inte så mycket på det skulle ja tro
  • ToK
    Nicky skrev 2010-07-01 23:12:35 följande:
    Fast ungarna kan ju använda jeansshortsen bara som dom är
    Skulle aldrig sätta på mitt barn jeansshorts utan underkläder. Skulle aldrig låta mitt barn gå ut utan underkläder (räknar inte med bikini och sånt nu). Man har alltid underkläder på sig.
  • Trillian

Är det inte bekvämare att ha ett lite mjukare material än jeans i short man vill använda utan underkläder? Typ mjukisshorts? Jeans har ju en massa sömmar och bör väl skava lite obehagligt på känsliga kroppsdelar?

It?s not the fall that kills you, it?s the sudden stop at the end
  • Nicky
    Trillian skrev 2010-07-03 10:43:02 följande:
    Är det inte bekvämare att ha ett lite mjukare material än jeans i short man vill använda utan underkläder? Typ mjukisshorts? Jeans har ju en massa sömmar och bör väl skava lite obehagligt på känsliga kroppsdelar?
    Mjukisshorts funkar ju säkert.. men det kan jeansshorts också göra både på barn och vuxna.
  • miiamaria
    Trillian skrev 2010-07-03 10:43:02 följande:
    Jo mjukare shorts är bekvämare men tycker det funkar bra att vara bar även under jeansshorts ibland.
  • Nicky

Idag var jag på stranden och kvinnan brevid oss tog jeansshorts utan något under efter badet, hon var runt 30 år så nog händer det allt. Nu tjuvkollar jag ju inte på folk så men detta gick inte att undvika då det var snett framför oss där vi satt. Bara ville nämna det i denna tråd.

• miiamaria

Tycker att i den värme som vi haft har det varit helt okej att endast bära jeansshortsen stundtals på dagen.

• kalin
    miiamaria skrev 2010-07-25 19:14:59 följande:
    Tycker att i den värme som vi haft har det varit helt okej att endast bära jeansshortsen stundtals på dagen.
    jaha? fortsatt med det da...
    vad vill du med den har traden egentligen?
  • matsagren

Brukar vara naken under shorts, men när jag har jeansshorts och chinosshorts har jag oftast alltid kallingar! Jag är så himla rädd för att fastna med snoppen i gylfen...

• matsagren

Brukar vara naken under shorts, men när jag har jeansshorts och chinosshorts har jag oftast alltid kallingar! Jag är så himla rädd för att fastna med snoppen i gylfen...

• matsagren

Svar på tråden Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??