• Nicky

Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??

Tycker inte det är så kontsigt att va bar under jeansshorts, har varit i USA en tid och där var det vanligt förekommande. Dom led inte av det direkt.. men alla är ju olika så klart men jag tycker det är helt normalt och ser inget fel i det. Tror nog säkert många gör så ibland.

• Nicky
    patti87 skrev 2010-06-15 15:42:47 följande:
    skönt med ett par tajta jeansshorts som skaver mot musen...nej tack! ;)
    Skaver och skaver, visst en del skaver säkert men det finns jeansshorts som inte skaver också skulle ja tro.. annars är dom som använder dom på det sättet riktigt härdade
  • Nicky

Jag tror att dom som har använt jeansshorts utan underkläder inte vill träda fram i denna tråden och offentliggöra att dom haft så.. tror nog det är så..

• Nicky
    sevgilim skrev 2010-06-23 20:26:48 följande:
    Vi har fortfarande inte fått veta VARFÖR man vill gå troslös
    Jag tycker TS har förklarat varför... i inlägg 35 skrev hon ju att man kan göra det efter badet när man har blöta bikinibyxor.. men om jag ska svara för min del/min åsikt så kan det kanske vara att det kan bli varmt med underkläder ibland. Tror nog det är svaret men vi kan se om TS kan lägga in ett svar till.. vi får vänta och se
  • Nicky

Men jeansshorts kan användas utan underkläder när det är sommar. Tror många gör det men ingen vill säga det. thats it!

• Nicky
    gertie skrev 2010-06-30 15:02:33 följande:
    Jag har alltid underkläder på mig, i synnerhet under jeans. Under klänning eller kjol skulle man ju kunna gå utan men under jeans? Yieks.
    tycker man kan va naken i jeansshorts också. är det sommar så är det
  • Nicky

Fast ungarna kan ju använda jeansshortsen bara som dom är

• Nicky
    hannis skrev 2010-07-01 23:13:19 följande:
    Men varför? Måste ju skava och vara obekvämt...
    Ja det kanske det gör på vissa jeansshorts och vissa inte men ungarna tänker ju inte så mycket på det skulle ja tro
  • Nicky
    Trillian skrev 2010-07-03 10:43:02 följande:
    Är det inte bekvämare att ha ett lite mjukare material än jeans i short man vill använda utan underkläder? Typ mjukisshorts? Jeans har ju en massa sömmar och bör väl skava lite obehagligt på känsliga kroppsdelar?
    Mjukisshorts funkar ju säkert.. men det kan jeansshorts också göra både på barn och vuxna.
  • Nicky

Idag var jag på stranden och kvinnan brevid oss tog jeansshorts utan något under efter badet, hon var runt 30 år så nog händer det allt. Nu tjuvkollar jag ju inte på folk så men detta gick inte att undvika då det var snett framför oss där vi satt. Bara ville nämna det i denna tråd.

Svar på tråden Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??