Inlägg från: ensammamma |Visa alla inlägg
  • ensammamma

Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby

De låter ju som en bra dag...

Ja du när kommer han hem då???
    Blir de sent så tycker jag att du äter själv men kommer han inom 1 timme så kanske du ska vänta men frågan e ju bara hur hungrig du är oxå...

Vad blev de för gott som du har lagat då???

Kram

• ensammamma

Okej va bra att han kom hem tillslut å att du väntade på han..
    Usch då samma här mår heller inte så värst bra då allt e pest just nu...

Du kommer inte å kräkas så fort den kommer ut... Så när din lilla son e ute så slutar du å kräkas...
    Om 10 dagar så har jag förmodligen fått ut min lill* de känns så skönt att veta när de e dags nu..
    Men den kanske vill komma ut tidigare än 10 dagar med. Men de e bara å vänta lite till...

Har soffan kommit så nu kan köpa möbler till vardagsrummet nu???

Kram

• ensammamma

Hej!!!

Brommamaria: Okej de låter ju ganska bra att rensa men man brukar ju göra de inna man flyttar..
    Men jag vet att du inte har orkat göra sånt innan...

Vilken dag va de vi skulle ses å ta en lunch/fika ?? De va väl i denna vecka???

• ensammamma

Jo jag vet de... Men man orkar inte göra allt när man e gravid.
    Idag känner jag att jag inte orkar ett skit å har knappt gjort något heller..

I morgon ska jag försöka sy klart mina sista gardiner å sen  så ska jag putsa fönstrarna å häånga upp julgardinerna.. Måste ner i förrådet oxå å hämta upp julkartongerna så jag kan få upp advents ljusstackar å stjärnor.. Får se vad jag orkar med i morgon....

12.30 e en bra tid då hinner jag komma till vällingby oxå...

Vad säger ni tjejer funkar de för er med????

• ensammamma

Verkar som att de bara bli vi som ses i morgon..
    Brommamaria och crimson.

Hur mår ni???

Crimson: Hur har de gått med Keylas hosta??

• ensammamma

Okej va bra att den e borta... Jasså vill hon inte till dagis??

Jag mår ganska så oki men e väldigt trött...

Absolut kan vi ses på samma ställe. Funkar för mig.

• ensammamma

Hej!!

Om ni ska ses i nästa vecka så lär jag nog ha lite svårt att komma... Men blir de veckan efter så e de nog ingen fara alls...

Brommamaria: De e bra om bebiskläderna är tvättade så du kan packa ner lite i väskan...
    Sängen å de e inte så jätte viktigt de kan ju marcus göra när du ligger på BB.. Men väskan e ganska bra å ha packad.. Jag har packat bebiskläderna å underkläder å de till mig så jag ska ännu packa ner byxor å tröjor till mig samt hygien artiklar.

Jag kommer nog att skruva ihop sängen nu ikväll eller så gör jag de nån av dagarna...
    Nu ikväll så har jag putsat köksfönstret å hängt upp nya gardiner. Ska hänga upp ett sett till i köket men den väntar jag med.... Satte dig adventsljusstaken oxå. I morgon så ska jag putsa resten av fönstrarna å hänga upp nya gardiner oxå... Samt försöka dammsuga å de med....

Kram

• ensammamma

På tisdag blir jag igångsatt.
    Så den enda tiden jag skulle kunna hinna träffa er är på måndag... Men sen e de frågan om de e någon som kan då...

Jo 1a advent är på söndag de stämmer bra de...
    Ska fixa resten idag tror jag...

Kram

• ensammamma

Okej de e ingen fara...

Usch va ont jag har idag dom på förlossningen sa att de e på gång nu...
    Så jag kanske slipper att bli igångsatt på tisdag... Men jag ska inte hoppas på för mycke nu bara...

Tack.. Jag försöker göra de lite advents fint nu innan jag åker in så jag slipper göra de när jag kommer hem i stället.. Jag ska ta itu med sovrummet nu ikväll eller i morgon... De beror på hur ont jag har de...

Jag tänkte ta lite varm glögg i kväll men mandeln va slut i affären så jag ska se om jag kan få tag på de i morgon i stället...

Vad ska ni hitta p¨å i helgen då???
    Jag ska städa klart samt slå in lite julklappar.. Kanske ska ut med grannen å hennes son i morgon så barnen får åka lite pulka annars så blir de lungt....

Ha en trevlig helg alla tjejer.

Kram kram

Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby