Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby
Ja får skylla på det... har bara slappat fram till nu och ätit lite lunch.
Vet inte om jag ska packa nåt, får ju ont av att först ställa mig på en pall ta ner nåt, ner från pallen o ner i lådan o sen upp igen.... men jag tänker i alla fall gå iväg till lägenheten o mäta fönsterna så att jag kan köpa gardinstänger imårn :)
Nä jag märkte inte att du hade ont, vet inte hur det är för dig, men för mig kommer ofta det onda på kvällen o natten... men om jag har ansträngt mig för mycket kan jag ju inte göra nåt...
Låter inge kul med familjerätten, kämpa på, jag ska hålla tummarna för dig.
kram kram
Jag e väldigt bra på att dölja när jag har ont. Jag har ont 24 h om dygnet e aldrig smärtfri. Inte ens värktabletter hjälper mot min smärta.
Men som sagt så fort jag blir själv så kommer allt.
De gick bra vid familjerätten å papprena e påskrivna så nu e de gjort. Skönt som fan.
Nu är de bara en bebis som ska komma ut så man kan få mysa..
Usch då de låter inge vidare men tar du några värktabletter på kvällen eller på dagen om du vet att du ska göra nått som e lite ansträngande?? Be din kille å plocka ner allt så de står lagom i din höjd så e de lättare för dig att packa ner de.. Eller ta sånt som du kan packa ner utan att behöva klättra en massa..
Ska du till Ikea å handla gardinstånger då??? Jag vill oxå till Ikea vill handla lite nya blommor som jag har hittat där.