brommamaria skrev 2010-11-15 11:12:40 följande:
Vi köpte bilen igår, vagnen passade bra! En BMW 518 från -93
så det blir lite svårare att fickparkera jämfört med den gamla lilla bilen....
På vägen hem köpte vi spjälsäng och skötbord också så nu ska det bara monteras!
Jag kan hela dagen imårn utom tidigt på morgonen då jag ska till bm.
Inatt har jag knappt sovit känns det som, den lille har legat och sparkat hårt på mitt revben från kl 4-6... har läst att dom ska sova 95% av tiden men det kan ju inte stämma... men men han har nog sovit nu på fm så efter frukosten gick jag o la mig igen och nu har jag sovit jättegott!
Idag har jag massor att packa upp... sambon kom hem med 10 till kartonger och några säckar från gamla lägenheten igår....men nu ska gamla lgh vara tom.... dessutom behöver jag städa... blir till att prioritera!
Kram
Va kul då vart du med en "ny" bil.. Skönt att vagnen passade.
Jag kan oxå vilken tid som på dagen. Jag sover jätte dåligt ca 2-3 tim per natt å sover inge på dagen.
Snäll sambo du har som kommer hem med fler kartonger va kanske inte de roligast men skönt att de är tomt i andra lägenheten nu då.. Städa tycker jag att jag gör varje dag men de syns inte ens att man har städat,.
Jag ska packa upp vagnen å de nu i veckan. Jag e så trött å slut i kroppen så jag orkar knappt gå till toan idag för jag har riktigt ont ner till idag. Väntar på att BM ska ringa så jag kan få veta va de e...
Men vi ses i morgon om jag inte åker in idag å föder barn. Skickar ett sms annars....
Kram