Inlägg från: ensammamma |Visa alla inlägg
  • ensammamma

Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby

Hej!!
    Jo de e ju de... Ursh är din mamma så sjuk de trodde jag inte... Jag håller alla mina tummar å tår att hon får se sitt barnbarn å va med ett tag in i hans liv.
    Jag vet hur du känner dig då jag har kompisar å släktingar som hastigt har lämnat oss...

Absolut de lär vi göra om de inte kommer nån liten i helgen... Men jag ska ha de kanon å hoppas på att fynda en hel del.. Samt en hel del julklappar. När var de din skulle titta ut???

Kram

• ensammamma

Hej hej...
    Jo då de blev en massa fynd kom hem med en jätte stor ullareds påse som man kan stänga till.
    Skulle ha kunnat shoppa ännu mera men shit va tiden sprang iväg.

De blir nog en resa ner igen till våren i stället så får man shoppa till båda barnen å till sig själv.

Visst kan vi vänta. Men skulle va trevligt å ses ändå...

Kram

• ensammamma

Hej!!!

De e bara å höra av er när ni kan...
    Skulle va trevligt med en fika med alla er..

Kram

• ensammamma

Jag kan i morgon å på onsdag så de spelar ingen roll...
    Eller lättast e väl om vi säger att vi ses vid fontänen mellan t-banan å åhlens. Annars så kanske man måste leta efter varandra.

• ensammamma

Jag kommer att va där tidigare..
    Då jag åker dit efter sjukgymnasten så jag kommer å vara i vällingby till 11.30 senast.
    Men ni kan ju ringa mig ifall de blir ändringar el förseningar.

Crimsons bebis tittar ut då så blir nog hon bara glad. Hoppas bara att hon tar med sig alla papper ifall om vattnet går så får vi ringa efter en ambulans eller nått sånt..

Skickar mitt nr via mailen till dig så är de bara å höra av dig annars..

Fontänen är nästan där grillen är finns massa med bänkar utanför. Snett bakom klädståndet.

Å sen finns de en fontän till som är upp i mot bion å den e inbygd med en massa bräder...

Så gå ner mot grillen...

• ensammamma

Hej!!

De e okej jag förstår dig.. Passa på du å vila så mycke du kan. Men om du skulle ändra dig så kan du ju bara höra av dig. De kanske e dags för dig att göra saker som att börja städa så att de kan komma igång...

Hur många dagar har du gått över nu???

• ensammamma

Hej!!

Tack för den stunden vi fick idag.. Hoppas att de gick bra att köra hem å att du inte hade några Pbot på bilen.

Hur går de för dig crimson?? Har du fått åka in???

Kramar

• ensammamma

Hej!!
    De e alltid skönt med ett avbrott nån timme..
    Men du ska inte ta ut dig för mycket under flytten nu. Ta de du kan å orkar...
    Jag e jävligt envis då jag vill göra saker men klarar inte av de bara...

Kram kram

• ensammamma
    crimson skrev 2010-10-27 23:08:54 följande:
    Hej, jag har inte behövt åka in. Förvärkarna försvann imorse och jag var helt svimtrött. Gick och la mig igen vid 9 efter att ha lämat på förskolan och sov till halv två tror jag så det var väldigt välbehövligt. Känns som att det nog är bra att försöka hålla mig åtminstone lite utvilad nu eftersom det kan sätta igång närsom. Idag är jag på +3 En kompis till mig fick en son idag på +11 så jag är inte ett dugg sugen nu

Hoppas ni hade trevligt. Hoppas att nästa träff blir snart och att jag fått min bebis då, kommer behöva massa sällskap!
    Hej!!
    Okej de e ju skönt de... men jag hoppas att du slipper gå över så länge så du kommer att bli igångsatt eller nått sånt.. Men gud va skönt att du fick sova så länge då va du väl utvilad sen?
    Oj då va han stor???

Jo då vi hade trevligt. Jag ska till läkarn på onsdag å då kanske jag får reda på vilken dag de e dags för mig..
    Jag skulle oxå behöva en massa sällskap jag med de e så ensamt när man e själv. Jag e de dagligen då jag e ensamstående å så. Men jag har min älskade son på 4½ år å snart en liten bebis med.... Sen alla mammor som vill umgås.
Svar på tråden Mammor med BF i Dec ( vintern) 2010 & bor runt Spånga/Vällinby