Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Haha, tummar hållna!!
Haha, tummar hållna!!
Skönt att höra citron! Kram på dig o njut av godiset!
Jag följer både den i serien på ettan på måndagar, fantastiska!!
Nu har jag suttit o lipat en timma hos kuratorn, hoppas det hjälper!
Tack vännen!
Det vet jag inte, har inte frågat min gyn eftersom jag ska va med i studien..
Tack för kramen! Var jobbigt när jag var där, men känns ganska skönt nu.. Fick i läxa att tillåta mig själv att tänka att det faktiskt KAN gå vägen också, det är inte säkert det blir ett till mf...
Tack snälla du!
Tack snälla havsklippan! Det samma till dig! Vad skumt med blödningen, hoppas det slutar snart...
Jag jobbar ju med i offentlig miljö, har tänkt tanken men inte gjort ngt åt det. Än.. Har inte varit ngt problem än heller, bara en journalist som ringde på min privata mobil, stod i provrummet på indiska, inte så kul..
Jag förstår dig helt o fullt! Bra att vara tydlig där! Du får berätta sen hur det går :)
Stor kram havsklippan!! Ibland är det ok att man tappar fattningen lite... Hoppas dina chefer förstår!
Tack vännen! Jag hoppas såååå att det ser bra ut i morgon.
Tänk på att det är mänskligt och lärorikt att göra en tabbe ibland. Nu menar jag att du helt klart gjorde rätt som sa ifrån!! Men om du har ångest över att du bad honom göra "ngt dumt" ta lärdom av det.. Jag kallade en man (en entreprenör hos oss) för lilla gumman en gång. Jag var rejält arg då, så jag tappade fattningen. Efteråt kände jag mig bara dum och som om han hade vunnit.. Kan fortfarande bli arg, men hoppas jag inte gör om det! ;) bad om ursäkt med en gång..
Hoppas du förstår vad jag menar havsklippan!!