• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MrsLilac jag läste din tråd, otroligt jobbig upplevelse du tvingats gå igenom!! :(

Men jag tror du får mer svar om du skriver vilken klinik det handlar om.

Jag har blivit illa bemött av bm vid tidigare mf. Fick mitt 4 mf förra veckan, skrapades i tisdags, personalen på mitt sjukhus (Borås) har varit underbar hela tiden!

Jag hoppas att ni hämtar er från er upplevelse snart, och att ni orkar försöka igen! Prata med varandra, familj o vänner, o gärna med kurator eller liknande!

Stor kram till dig

• FruW

Åh vad tråkigt together! Spökstreck (o mf) borde förbjudas! Hoppas din undersökning går bra!

Havsklippan jag mår bra trots allt, tack för att du frågade! Nu är det fullt fokus på bröllopet som äger rum på lördag, lycka!!!

Har varit på startsamtal för Ivf, behandlingen med hormoner väntas starta runt nyår :)

Hur mår ni alla fina tjejer här inne?

Stor kram från mig

• FruW

Hihi jag hoppas du har rätt MCT! L
    Kanske kan ta min första shot vid tolvslaget ;)

Tack så mkt havsklippan! Kl 16:00 är det dags :)

• FruW

Hej!

Nu är vi hemma och har hunnit landa lite. Helgen har varit den mest fantastiska och intensiva i hela mitt liv! Jag kände mig vacker och nöjd med klänningen, håret mm. Mannen har aldrig varit snyggare

• FruW

Hej!

Nu är vi hemma och har hunnit landa lite. Helgen har varit den mest fantastiska och intensiva i hela mitt liv! Jag kände mig vacker och nöjd med klänningen, håret mm. Mannen har aldrig varit snyggare

• FruW

Hej!

Nu är vi hemma och har hunnit landa lite. Helgen har varit den mest fantastiska och intensiva i hela mitt liv! Jag kände mig vacker och nöjd med klänningen, håret mm. Mannen har aldrig varit snyggare. vigseln kunde hållas utomhus i solnedgången, vädret var strålande, gästerna hade facklor, vi hade placerat ut mängder av marschaller.... Vigseln blev precis som vi hade önskat, avslappnad, personlig, vacker musik... Sen massor med god mat, supergod tårta, vacker lokal.... Alla gäster verkade nöjda och ha haft kul... Många sov över och vi åt en gemensam frukost i morse...

Jag är sååå lycklig! Fanns inget jag hade velat ändra på.

Det bästa av allt var en överraskning som avslutade middagen. Vår toastmadamme kom plötsligt med en gitarr till min make... (han spelar skapligt, men sjunger bara hemma...) min älskade underbara man sjunger och spelar en av mina absoluta favoritlåtar, för mig inför alla gästerna!!! Jag tror jag dog några sekunder när jag förstod vad som skulle hända...

Det roliga är att låten han sjöng (för dig med Lars Winnerbäck) har jag bönat och bett om att vi ska ha på vigseln, men då mannen verkligen avskyr Winnerbäck fick jag ge upp... I stället fick jag mitt livs upplevelse!

Som ni märker svävar jag på små rosa moln!! Sååå skönt att vara lycklig rakt igenom, det var flera år sedan sist, innan vårt första mf....

Stor stor kram på er alla

• FruW

Åh då hoppas jag det blir så för mig med javisst! Blöder mycket och brukar ha väldigt ont. Hur länge höll det i sig?

• FruW

Lycka till together! Det kommer gå jättebra! Kram

Skönt att det var en bra läkare tabbs. Ang att vänta så vet jag inte... Vi ska ju eg vänta 2 menscykler, men vi har inte tänkt på att skydda oss nu när vi äntligen får ha sex igen.. Sen har vi ju Ivf planerad, start kring nyår... Så vore väl lite "dumt" att bli gravida igen just nu, men risken är nog inte så stor med tanke på att det tog 1,5 år sist...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3