Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Ja det verkar så... En hinnsäck som motsvarar v 4-5, var 6*4 mm. Så en ny graviditet...
Ja det verkar så... En hinnsäck som motsvarar v 4-5, var 6*4 mm. Så en ny graviditet...
Viskar tyst tack...
Känner mig chockad, uppgiven o mest jaha, då var vi här i berg och dalbanan igen... Men kommer nog bli glad så småningom om det verkar gå vägen...
Jag har fått progesteron, jagade runt på 4 apotek innan jag fick tag i det, började nu... Ska lämna nytt blodprov för hcg på tisdag, får besked på onsdag, förhoppningsvis får jag även trombyl då, tar albyl så länge...
Pixan jag har ingen bild, syntes bara en hinnsäck, var för tidigt för att se om det va ngt i... Hur lång tid har gått från äl?
:) tack gumman!
Underbara ni!!! Får tårar i ögonen av era inlägg!!! Tack!!!!!
Tack tack tack! Varken jag eller mannen fattar någonting, hur gick det här till? 1,5 år utan några plus, 3 enkeldoser pergo utan resultat, förra plusset kom efter dubbeldos, o så nu en oups-bebis !! What????
Kanske ska köpa triss...
Kör hårt havsklippan! Sa till min dr idag att jag inte har mkt koll alls den här månaden, har struntat i allt i bara väntat på mensen. Några dagar innan vi skulle resa kändes det som om jag hade äl, så jag frågade mannen hur han tyckte att vi skulle göra, köpa med oss kondomer på bröllopsresan?
Men vi tyckte att det tog ju 1,5 år o massa hormoner sist, så hur stor va chansen...?
Iaf sa min dr att det verkade som om det kan ha betydelse att ta en paus ett tag, även om jag tycker att det är bland det värsta man kan få höra när man försöker!!
Får du ngn hjälp havsklippan?
Tack vännen!
Jag köper gärna lite gravtester, äl-tester har jag till förbannelse.. Kan vara bra att ha tänker jag!