• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Har gjort 2 tidiga Vul i v 6+, läkaren har sett en hinnsäck i rätt strl men inte ned säkerhet ngt foster. Har lämnat blod i onsdags i idag för att mäta hcg. Sitter o väntar på att dr ska ringa....

Havsklippan min mamma har fått ta bort en äggstock pga cysta, hon har fått tre barn ändå efter det. Nu menar jag inte ATT dun ena äggledare kommer att ryka, utan mer ge hopp om att det kan gå ändå isåfall

• FruW

Tack! Gjorde mitt senaste gravtest i onsdags, det var nästan svart, så det har bara blivit starkare. Har inga direkta symptom, vilket gör mig mer orolig..

• FruW

Det är klart starkare! :) när har du bim? Håller tummarna!!

• FruW

Tabbs mitt hcg hade stigit, men läkaren hade gärna sett att det stigit ännu mer. Men det behövde inte vara dåligt, utan stigningen kan plana ut. Så, vet fortfarande inget. Har tid för Vul i morgon bitti, jag hoppas vi får se vår lilla skatt då!!!!

• FruW

Skönt tabbs! Det är bara statistik, inte sanningen!

Vi fick se ngt på Vul, tyckte vi kunde se mer än förra veckan, i ev ngt som pulserade. Dock är fostret ej så gammalt som vi trott (om man räknar på sista mens. Men jag vet att äl va senare, så tror det kan stämma)

Fick en bild på den iaf, en liten grå klump :) nytt besök hos min andra läkare i morgon em, då blir det ett Vul till.. Får se vad han säger.

• FruW

Grattis pandora!! Va härligt! Hoppas jag får samma besked i morgon!

• FruW

Heja plutten, fin stegring!!

Skickar en stor kram till er andra! Havsklippan jag hoppas att provsvaren är bra!! Ngn med bim snart?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3