• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

LisaVäntar skrev 2011-07-11 11:14:42 följande:
    Tack, känner mig nöjd med gårdagens prestation ;) precis, man behöver ju inte äta choklad varje dag bara för man är gravid!
    Kom du fram till hur många dagar efter bim du var igår? Känns som det kan ha mognat fler ägg när de var sååååå starka! Så starkt var inte mitt förren runt v 10!
    Förstår dig, mct! Men denna gången blir det friska bebisar!
    Nja, jag tror jag var på BIM+5 igår, alltså går jag in i v 6 imorgon, här går det undan. Oj, säg inte så där Du ger mig lite hopp... Sen jämförde jag med mina gamla test från mar förra året och då var de mkt svagare en vecka efter BIM än de var igår
    FruW skrev 2011-07-11 11:15:23 följande:
    SoMa tack fina du!! Jag är inte helt på banan ön, men har vågat tassa mig upp på läktaren o nöjer mig med att kika på er andra ett tag till...

Andra omgången med pergo nu, tog första tabletten i går. Men- nja varför skulle det funka nu när det inte gjort det tidigare? Lite deppigt, börjar ställa mig in på att det blir att ställa sig i kö till Ivf till hösten...

Lisa duktig du är!! Bra att inte ta om på maten, det behöver man ju oftast inte! I går var en dålig dag på matfronten för min del, den första på ganska länge. Varför är det så gott med socker för????

Nu som har käkat pergo, o fått mens, har märkt ngn skillnad på mensen? Jag har blött betydligt mindre, samt färre dagar o inte haft lika ont, gillas skarpt!!!
     Jag har hört att fler plussar på 2:a pergoomgången än på 1:a, så det är kanske NU det händer för dig? Och om det inte tar sig nu, så blir det 3:e omgången. Kommer inte behövas nån ivf till hösten ska du se. {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-07-11 12:59:41 följande:
    Mct ja skärper du inte till dig hoppar jag in i bilen och tar ifrån dig dina test till bebisarna är här! ;) det är bra att bo nära ibland.
    Hehe, låter bra det!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-11 13:16:55 följande:
    Mobbing!!  Oskyldig

På tal om att gå ner i vikt så fick jag nått j-vla infall här och bakade schackrutor.... jag baka.. det händer typ vart tredje år...  de ska snart in i ugnen...
    La in dem i mitt viktväktarprogram och det blir 1 point styck så då kan jag unna mig ett par stycken om jag vill! =)
    Men kör du Vv nu, trots att du är gravid? Eller kör du på amningspointsen? Kommer iofs inte ihåg hur många fler man fick äta då eftersom jag aldrig har ammat...
    Jag tänkte vända mig till en dietist på MVC sen när det väl är dags för inskrivning osv.
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-11 13:29:40 följande:
    Jag testade ställa om programmet till typ "hålla vikten" mode... fick en väldans massa mer points! =)  Så nej jag siktar inte på att gå NER just nu... utan att HÅLLA den vikt jag har.... iaf första tre månaderna...
    Åhhh, smart!!! Det skulle man kanske ta och göra.... Fast först måste jag ställa mig på vågen för att se hur eländigt det är Skrikandes
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-07-11 14:38:37 följande:
    Vi var på ul idag 15+0 och bäbisarna sprallade på för fullt. Försökte få lute svar på våra 1000 frågor men icke. Usch vi får helt enkel vänta tills v 22 innan de tar oss på allvar. Dessa sex-sju veckorna kommer bli långa ... När ska vi våga räkna in oss som att vi ska ha barn?? Usch detta är trist..
    Men sen givetvis super lycklig att alla tre mår bra och lever :)
    Härligt, gumman! Vad sägs om att ni nu börjar räkna med att ni kommer att få tre små illbattingar...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-07-11 19:54:51 följande:

Halloj!!

Underbart med tre vildar, Leava!!

Grattis till två småfiningar,  MCT!!

Underbart snygga test, SoMa! Nu j-lar blir det bäbis!!

Och, du och jag Mimmi... Vi får snart ta och kliva ner från läktaren! Snart är det vara vår tur att vara med i matchen igen!!

Vad tror ni, blir med bjuden på en utlandsresa om exakt 8,5 månad!! Skulle det inte vara helt typiskt om jag blir gravid och får samma bf som resedatum!! Allt kan ju hända!!!

Kram och hoppas ni har en underbar sommar!!!

Tack, gumman! Ja, nu j-lar är det dags att det pluppar ut en frisk marsbebis!

Japp, nu kliver ni ner från läktaren, släpper hörnflaggan och kommer in i matchen igen! Självklart kommer du få bf samma dag som resedatumet Håller tummar och tår! {#emotions_dlg.flower}

Kram
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Pixan, jag råhåller tummarna för dig! Jag är förresten oxå bollrädd...

Kram!

• SoMa72
    pixerpie skrev 2011-07-13 19:55:11 följande:
    Nä, bollar är inget kul!

Ja, nu måste det vara dax för mig snart... fast jag orkar inte förvänta mig något... Försöker mest må bra just nu och njuta av allt bra jag FAKTISKT har! Och jag kan ju också få en marsbebis!!

När har du vul? Håller tummarna det ser tbra ut!! 

Stor KRAM!
    Såklart du kan få marsbebis, det vore ju kanon!

Har vul 27 juli, bävar lite... Hoppas verkligen att det inte är en till ofostrig grav bara. Förvånad

Stor kram tillbaka!!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-14 09:51:07 följande:
    vad hette det sa du? Klart det inte är... med så starkt plus är det en bebis. Minst. Oskyldig
    Gulle dig!! Hjärta Kyss
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3