• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

LisaVäntar skrev 2011-07-20 11:28:03 följande:
    Spännande :) den blev kanske en enäggare? Det tror jag :D
    Haha, vad rolig du är! Hoppas du har rätt...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-20 12:03:31 följande:
    Vi får se om en vecka! Du måste uppdatera oss här, fast du bor i andra tråden nu :)
    Självklart ska jag uppdatera... Pluttegumman, jag bor fortfarande här och lämnar er ICKE! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-20 12:49:21 följande:
    Det är bra :) önskar vi kunde flytta hela tråden till den andra exakt just nu!
    Ja, det önskar jag med, men snart är ni där...
    LisaVäntar skrev 2011-07-20 12:49:39 följande:
    Gullig du är förresten :)
    Tack, du med!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-07-20 14:34:21 följande:
    Det 8/8 är vi (jag) ett steg närmre iaf :)
    Japp och då j-klar håller vi tummarna för att de kommer med nåt bra för dig/er!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Katrinplommonjuicen du hade köpt, hjälper inte den? Vanliga plommon? Är ju ett av de drygare åkommorna det där...

• SoMa72

Får man ta microlax nu? Förra året fick man inte det sa de på apoteket. Kanon om man får!

• SoMa72
    FruW skrev 2011-07-22 07:16:45 följande:
    Hallå!!

Hoppas ni alla mår bra! Här kommer ett inlägg från mig, ligger o lyssnar på kompisens högljudda snarkningar i ett tält i ett MKT regnigt Skåne.... 3 tältnätter tar på krafterna när det bara regnar! Eg ska vi sova en natt till i tält, men vi skippar det o åker till en kompis som har lägenhet häri stället :)

Någon som närmar sig bim? Isåfall håller jag tummarna!

Grattis MCT tillvul, jag tror nog att båda hänger i hela vägen jag!!

Själv fick jag fullt utslag på äl- stickan i tisdags. har sexat varannan dag innan dess, samt i tisdags morse. Sen dess har vi varit på tältsemester med 2 vänner, gemensam bil o tält.... Så inga chanser till mys här!! Tror ni vi har en chans ändå?

I onsdags var jag öm i magen o fick blodiga flytningar, i dag har jag vaknat av att jag har haft som spända kramper i livmodern, gjorde så ont! Ni som käkat pergo, eller ngn annan, har ni varit med om liknande??

Tur man har iphonen att roa sig med just nu, blött ruggigt tält, sovande snarkande kompisar o inget att läsa... ;)

Stor kram till er från mig o Skåne
    Usch, lät ju lagom mysigt att tälta i ösregn, tur ni ska till kompisen idag istället.

Jag tror def att ni har en chans eftersom ni körde på både före äl och precis vid äl, håller tummarna!
    Hade inga direkta biverkningar alls av pergon, men folk kan ju reagera olika, så det är säkert helt i sin ordning, gumman.

Bamsekram på dig!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3