• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Då hoppas vi på att det tagit sig, Plutten!

• SoMa72

JoWiAn, privat vul kostar 230 kr här i Uppsala, det är det klart värt...

• SoMa72

Jag mår svullet o har molvärk, hur mår du? Tror inte det syns nåt imorgon på BIM-5 Men hoppas förstås

• SoMa72

Tog sprutan kl. 16.45 20 juni, så jag borde vara på dag 11 idag...
    Fick jordens svagaste plus nu, men tänk om det är sprutan? Går nog inte ens att fånga på bild

Mimmi, har du testat?

• SoMa72

Ja, upp till 10 dagar vad jag har läst, så jag litar inte på det för fem öre...
    Du gumman, vi är fortf bara på BIM-5 eller så, de flesta får plus senare, så här ger vi inte upp, ok?

• SoMa72
    FruW skrev 2011-07-01 06:54:35 följande:
    Ok, då fortsätter vi hoppas!! När ska vi testa nästa gång tycker du? Drygt att sprutan kan ge falska plus!!
    Ja, jag vet... Jättedrygt Skrikandes Men om jag nu är på dag 11, så borde det inte vara falskt, däremot är det så ruskans svagt att jag inte ropar hej på länge!

Tycker vi kör imorgon bitti redan. Du har inte fått nåt mer i spotttings väg väl?
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-07-01 08:05:39 följande:
    Åhhh vad spännande Håller tummarna för att det inte är sprutan som gav plusset utan att strecket fortsätter bli starkare och starkare.

Mimmi håller tummarna för dig också!
    Tack gumman! Kyss
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Nu lägger jag upp mina äl-test...

Överst är mån 20 jun, sen tis, ons, och tor. Det är ju svagare på onsdagens test o som starkast på tisdagen. När släppte ägget tror ni? Obestämd

♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-07-01 08:19:56 följande:
    Jag ser strecket! Och rosa är det också!
    Du är ju GRAVID juh! Gravid GRAAAATTTTTTTIIISSSSSSSS!
    Bellas7 skrev 2011-07-01 08:25:01 följande:
    SoMa ett glöm dina ältester de gäller inte när man tagit ovitrellen. Två.. Du hade äl 36 timmar efter sprutan. Tre.. Den visar inte pos
    11 dagar efter utan Max 10 dagar efter. Fyra .. Så här starkt gravtest hade du inte på Bim -2 i april. FEM ... GRATTIS GUMMAn NU SATT DEN Kraaaam
    Men hörrni, nu börjar jag nästan gråta... Hjärta {#emotions_dlg.flower} 

Då hade jag alltså äl på onsdagen den 22:a, leaeva? Eller? Bara så jag kan lägga in rätt datum när jag kollar BF... Oskyldig 

Fast än vågar jag inte ropa hej ändå, är lite för tidigt än.. Bara hoppas att strecken blir starkare. Började iaf med trombylen och proggisarna imorse, just in case

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam på er!!! Hjärta
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3