• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Väääldigt vad tyst det var här idag... men jag vet ju vad ni sysslar med... era lösaktiga.....  Drömmer

Själv hoppade jag på sambon och körde järnet... men jävlar i min låda vilken karaktär han kan ha! Plötsligt ville han lyda doktorn.... jag och hans k*k ville annat dock!!! hahah!

Oh well... tisdag... fan ta honom om han är trött då!  Cool

det gick åt skogen...igen.
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-04-09 17:28:15 följande:
    Förlåt, men du har behandlat mig så elakt så.
    Nej Telgebo det har jag inte... du tolkar allt jag skriver negativt och som att jag är ute efter dig. Första veckan efter mitt MA var jag knappt i tråden, å sista veckan har jag skrivit till dig vid två tillfällen.  Jag försökte PEPPA dig när du sa att dina symtom var borta och fick inget mer än skit för det.
    Om något behandlar du mig elakt, jag befinner mig i de här trådarna för att få stöd. Du har efter mitt MA hunnit kalla mig bitter, elak, avundsjuk och nu gnidit i ansiktet på mig att jag inte är gravid, allt för att mina åsikter och erfarenheter inte stämmer överens med dina egna.

Varför följer du efter mig in i den här tråden? Låt mig vara!
  • MCT79
    got2b skrev 2011-04-09 17:56:03 följande:
    Ja vi har fullt upp här hemma idag Flört Hinner nog med en omgång till ikväll.
    Testade starkt både i morse och i eftermiddags så vi får väl hålla på hela dagen imorgon med. För en gång skull känns det inte fullt så jobbigt som det brukar. Kanske för att det är helg. Brukar ha äl på vardagar annars.

Nej inget bråk här inne tack! Här ska vi peppa varandra tycker jag!
    You go! Jag har förhandlat mig till en liggning i morgon.. hahah! eller kanske ikväll, vem vet.. ;) ... sysslar med nästan otillåtna metoder här hemma nu, stryker mig mot honom, drar med handen över "min" kompis när jag går förbi, har urringat, är allmänt kramig..
    Å vi är två som är HELT överens om jag säger så! Cool

Muahhhaha! Oskyldig
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-04-09 18:05:45 följande:
    Japp inget bråk här. MCT betyder mycket för mig och resten i gruppen och bara lägg ner. Här stöttar vi och hjälper varandra, det är viktigt. MCT du e snäll och stark, inget annat :)

Kram på alla och hoppas ni har en underbar helg.
    Tack snälla du... blev alldeles tårögd.. tack.
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-04-09 18:13:06 följande:
    Och MCT, fina vännen, jag hoppas sååååå att det tar sig nu med sambon!

Hehehe, de där sexmaratonen är ändå rätt roliga... Vi vet ju att du inte har några problem att bli på smällen direkt... Jäklars vad jag hoppas för dig nu!

PUSS
    Fast jag har ingen ägglossning, tänkte ut och nöjesåka! Cool
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-04-09 18:19:41 följande:
    Du är la go, härliga kvinna! Hjärta

Om jag blir en man i nästa liv vill jag ha en tjej som du!
    Anse mig tingad. Hahah!  Cool
  • MCT79
    got2b skrev 2011-04-09 18:11:48 följande:
    Hahaha tror nog att du kan få till det ikväll faktiskt! Du får be din kompis att övertala sin ägare Flört
    Vi får väl se hur många ggr vi orkar med imorgon. Då kommer det gå på ren vilja, inte lust. Men man måste vara envis!
    Nu blir det snart grillspett här hemma. Är vrålhungrig!!
    Ohh grilla... om det blåser lite mindre i morgon kanske det är dags för en grillpremiär...=))
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-04-09 18:23:12 följande:
    MCT du förstår väl att du stark och viktig. Allt andra säger spelar ingen roll, viktigast är att du e du och skit i resten. Jag vet hur det känns att resa sig efter en käftsmäll och jag vet att du gör det. Du e snäll och menar väl. KRAM VÄNNEN
    Tack.. jo jag vet att man inte ska ta åt sig... och oftast funkar det ju så.. Jag har i princip rest mig igen och ser framåt. Vi kommer lyckas... så småningom..=)
    got2b skrev 2011-04-09 18:23:22 följande:
    Här blåser inte så farligt idag faktiskt. Värre var det tors-fre. Idag har vi haft strålande sol och riktig vår!
    Vi har haft varmt idag med... men blåser galet... kvasten gick ner från trappen för en stund sen... undrar vart den ska? =)
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-04-09 18:26:02 följande:
    Meh84 :) bara på och jaga :)

Jag tar älsprutan i morgon så får inte äl från på mån men hade bryt på gubben i går som inte klarade av myset för han hade fått en öl för mycket, jag var livrädd att vi missat chansen ushh i kväll ska jag bara släppa det och ta det lugnt,varit på massage och fått bra behandling så ikväll handlar det om mys bara :)

Vi bestämde igår att funkar det inte till efter sommaren så tar vi ivf och det känns bra :)

Det e sommar i luften idag KRAMMM
    Mys på! Får man kopiera det där schemat sen? :)
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-04-09 19:17:33 följande:
    För övrigt hoppas jag att ni alla, fina, goa tjejer har haft en jättebra dag! Jag o maken har firat min 39-årsdag hos mina päron... Tänk er, 39 år o fortf barnlös :-/

Puss på er alla och återigen, vi behöver INTE personangrepp här!!!
    Ohhh grattis på din dag!! Hoppas den har varit fin och att du haft lite vårväder... nu är det vår och då gror det överallt snart ska du se! <3
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3