-
Ihhhk spännande`! Onsdag var det va?SoMa72 skrev 2011-04-18 11:26:24 följande:Håhå, då får vi hoppas på att min beror på nåt annat, för sån har jag nämligen av och till...
-
Kan tänkas men då har du ju anledning att fortsätta testa!SoMa72 skrev 2011-04-18 16:32:36 följande:Jajamän... Fast då är jag kanske på BIM-1, kan vara för tidigt.
Hur mår Du, gumman?
Jag mår okej, vi har pratat ut här hemma och nu myser vi som vanligt.. :) Vet inte om jag haft nån äl, eller så men... bara invänta mens och sen undersökningen... Bonus blir ett plus innan! ;) -
Tack, ska kolla efter den jag med... haltade mig fram förra våren... i år med lite mindre skräck men jag haltar än! haha!LisaVäntar skrev 2011-04-18 19:12:09 följande:MissT: Vår trädgårdsbok heter min bibel, av Kvant och palmstierna, står ALLT i den :D
-
HIhi gulle du... beklagar att hon är hos dig kärringfan! Jag hoppas verkligen hon inte stannar hos dig i nio månader!! hon kan hålla sig borta nio månader istället..... kärringaset!FruW skrev 2011-04-19 12:44:21 följande:Hej tjejer!
Jag ska hälsa från tant Röd att hon är fullt upptagen med sitt besök hos mig, så hon har tyvärr ingen möjlighet att komma på visit hos er andra på länge, tidigast om så där 9 månader någonting kan hon hinna med..
Kram från mig o tanten -
Men jag vet! Man brukar ge första två doserna med två veckors mellanrum, då har man skydd redan samma säsong.. sen ska dos nummer tre ge 5-12 månader efter dos nr 2...SoMa72 skrev 2011-04-19 11:44:48 följande:Verkligen!!! Men krävs det inte att man går i flera år innan vaccinet är dugligt eller?
Dos 4 ska sedan ges 3 år efter dos 3... det var väl där det sket sig för mig... jag trodde det var i år men när jag hittade vaccinationskortet så var det redan förra året... skiiiit. -
*TRUUUUUMVIRVEEEEEEEEL*....
IDAG ÄR DET ONSDAG MINA VÄNNER!!! Nu hoppas vi på en massa fina plus!
-
Woohoo!! ettplus!! Jag ser på båda bilderna SoMa, nu håller jag tummarna!!
Meh, jag har aldrig plussat före bim-2 så jag håller tummarna för dig med!!
Leaeva, det är nog för tidigt för dig!
-
Hej tjejer!
Jag har varit borta över helgen, kom hem nu på eftermiddagen.. varit nere i Halmstad hos sambons föräldrar.. där var det VARMT på fredagen.. såg sedan att det var högsta uppmätta temperaturen för i år där.. i sverige alltså. =)
SoMa Jag blir förtvivlad när jag läser dina rader.. vafan är det som händer?! Jag tror inte du får falska plus, det bara skiter sig, men vaaaarfööööööör?! Behandlades du med något annat än progesteron denna gången?
Edag, välkommen hit, här blir man ompysslad och peppar om vartannat!
leaeva, lovande för dig! Jag tror inte heller den bruna flytningen är något att oroa sig över, lätt att säga, omöjligt att tro jag vet!
meh, jag hoppas din mens håller sig låååångt borta. Iaf nio månader till!
Själv väntar jag fortfarande på mens... drygt.. men om jag hade äl när jag trodde så borde jag ha bim om några dar bara. Vi har inte skyddat oss men jag har heller varken symtom eller test hemma utan tror att mensen kommer faktiskt.
-
Men fan också... :((Lofot skrev 2011-04-24 19:40:12 följande:Skiiiit! Tant fucking Röd kom idag...
Blir så ledsen!!!! -
Jag tror det finns chans ändå! Spermierna kan i GYNSAMMA förhållanden leva upp till 5 dygn... men 3 dygn är inget ovanligt... nuppa på! Gör ni det inte, har ni definitivt ingen chans! :)Lofot skrev 2011-04-25 07:33:49 följande:Men jag blir så frustrerad!!! Kollade nu när jag kommer ha äl nästa gång och det är PRECIS då min kära make ska åka med jobbet till Athen en weekend. Men såhär... Det står att jag har äl mellan 11-15 maj. Han åker den 12e och kommer hem den 15e. Finns det fortfarande en liten chans att spermisarna lyckas hitta dit om vi nuppar den 11e och 15e? Eller är det helt kört den månaden...Ha det underbart i Paris!!Dag och natt skrev 2011-04-24 23:42:04 följande:Nej de kan bara säga att det är ett syndrom, men så långt har förmodligen forskningen inte kommit att de vet exakt vad för syndrom. Fostervattenprovet visade inte några kromosomfel, men han sa att det gäller ju för de kromosomer som forskningen hittills har hittat. Det kan ju finnas kromosomer som vi inte känner till idag, och hon skulle kunna ha fel i nån sån, som jag förstod det. Samma dag som jag fick ta första pillret berättade den läkaren att de misstänkte en diagnos som benämns "VACTERL". Då måste man ha missbildningar i minst tre av de organen som dessa bokstäver står för på latin, vilket hon inte nådde upp till. Just det, hon hade mycket vätska också, i hud och hjärna. Ja det kändes som att det aldrig tog slut på fel, först de som de misstänkte, sen de som faktiskt blev bekräftade... Till slut orkade man nästan inte ta in mer information... Jo vi försöker igen, vi började försöka för snart ett år sen och har fortfarande inte ett levande barn så det känns otroligt sorgset.
Åh man undrar ju varför såna här saker händer, varför moderkakan släppte för er, man tycker ju att naturen ska kunna det här så att vi bara kan få våra fina barn! Jag hoppas att ni snart får bli gravida igen.
Nu åker vi till Paris imorgon bitti så jag vet inte hur mycket jag kommer ha tillgång till internet! Men ni får sköta om er allihopa, hoppas att inga fler får tanten på besök nu!
Kramelikram!!UNDERBART!! Snyggt plus!! Har du kommit till bim nu??! Såååå fint!!Bellas7 skrev 2011-04-24 23:12:37 följande:Tack allla :) ni e underbara.
Jag har inte fått något mer brunt under dagen men klarar inte av att säga att jag är gravid, det knyter sig i magen och jag får klump i halsen av oro, jag vet att ni vet hur det känns. Jag kan inte ta till mig gravtesten inte heller att det är vanligt med lite brunt när man tar progresteron för det retar slemhinnan, utan jag helt enkelt väntar mig det värsta, av någon anledning tror jag att det inte skulle göra så ont om det inte blev något då.Men det vet jag att det inte stämmer utan att jag mår lika skit ändå,
I kväll tog jag ett nytt test och min sambo undrade om jag var gravid nu då? Då testet jag tog efter ha kissat en halvtimme efter är starkare än i morse. Jag la mig på sängen och bölade. Trevligt va ...
Iallafall en glad påsk vänner och vill så gärna att ni alla plussar nu Krammm