• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Woooooow vad romantiskt Mimmi!!!! Förstår om du är världens lyckligaste!!!!

• MCT79
    FruW skrev 2011-02-20 08:41:30 följande:
    Sockermuppen - släkting till sugarrush kanske? ;) 
    Skrattade hysteriskt rakt ut, sambon tittade på mig som om jag inte var klok!
  • MCT79
    rontgensyrran skrev 2011-02-20 09:26:35 följande:

hahahahahahhaaaa......även jag!!!! Så jäkla rolig du är mimmi80! Stort grattis på födelsedagen.

MTc79 när får vi se en bild på underverket i magen???

Den ligger i mitt galleri, under forumbilder!
    www.familjeliv.se/hem/mct79/gallery/phphuv4gr.jpg   dålig bild dock! Hoppas på en bättre nästa gång! =)
  • MCT79
    rontgensyrran skrev 2011-02-20 09:45:23 följande:
    Jo tack den var inte lätt att se på. Väldigt brusig. Men man ser ju att där är nåt litet, tur att strecken var där ;P

Nästa bild kommer garanterat bli bättre! Hur långt gången är du och hur långt gången var du vid VUL?

Har du mycket symptom?
    Näe det var ingen bra bild alls!

Jag är idag 7+0 men enligt VUL 6+3... inte så mkt symtom alls.., sjukt trött är väl det framträdande... lite ömma bröst, ffs bröstvårtorna och från igår lite mer illamående.. Bara hoppas det går vägen!
  • MCT79
    Sockermuppen skrev 2011-02-20 13:01:27 följande:
    Grattis Sugarrush på födelsedagen :)

Vet nån när äl brukar komma igång efter mf? Eller beror de helt på hur lång cykel man har?
    Kan nog bero lite på hur långt gången man var vid sitt mf. Jag räknade mina tidiga mf som mens och äl kom 2-2,5 vecka efter faktiskt. Men är man längre gången tar det nog längre tid innan hcg sjunker undan och ny äl kommer!
  • MCT79
    Sockermuppen skrev 2011-02-20 13:09:04 följande:
    Jag började blöda i v.4+3 och gjorde ett graviditetstest några dagar senare och det var negativt då så då kanske äl kommer om någon vecka då :) Får hoppas på det!
    Då tror jag det i stort blir som en "vanlig" cykel... mina tidig mf kom på 4+4 och 4+6...
  • MCT79

Men åååh vad tråkigt pixan och mimmi!   sucks!!

En gammal kvar låter fantastiskt Mimmi!! Det måste vara skönt att ha nått annat att fokusera på också.. så kände jag när jag bestämde mig för att skaffa häst... huvudet blev lättare med nya fräscha tankar.

• MCT79

Ohh det där ser absolut ut som plus leaeva!!  Nu är det bannemig din tur!!

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-02-22 14:47:38 följande:
    Så tjejer vad tror ni. Mina test blev tydligt positiva i går och även det i morse var svagt positivt CB. Det jag tog vid middag efter två timmars hållade var negativt. I allafall så ska en kompis komma hit i kväll och äta lite gott och vi hade tänkt dricka vin. Vad hade ni gjort?

Jag har mensvärk men ingen mens än, men sen har jag haft mens värk sedan i torsdags förra veckan
    nått glas vin tror jag du kan dricka. Embryot får ju sin näring från gulesäcken i bärjan så du behöver nog inte oroa dig. Full är kanske dumt att bli... oavsett en tisdag! hahah! ;)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3