Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Nu hoppas jag att det tredje gången gillt skall gå vägen!!!
Passar samtidigt på att blåsa gravidbaciller över hela tråden!!!! :O
snälla väntan, det finns ingen här som tycker att ditt val att skaffa barn med donator är fel...du behöver inte ha taggarna uttåt härinne
Och säger man "ja det är du med donatorn" så tror jag att det enbart är för att kartlägga och komma ihåg vem just du är...så tänker jag, "väntan" är hon med donator, Happiness är hon jag pratat med som också haft sent MA, röntgensyrran är hon som har det lyxiga jobbet och så vidare. Det ligger absolut inget illa menat bakom, bara ett sätt att komma ihåg / minnas vem vem här är
STOR kram till dig! Jag tycker att det är jättetuft av dig att du går din egna väg och kämpar på för att själv se till att få det barn du önskar dig. skulle fler göra som du skulle det nog finnas en hel del färre tanter därute som är bittra över att livet inte blev som dem ville. Vill man ha barn men inte vill / har en man att få dem tillsammans med så är ju donator ett ypperligt bra alternativ! *kram*
MCT79 glöm inte att sluta med rosenroten nu och uppehåll till nästa förhoppningsvis uteblivna mens :)