Inlägg från: rontgensyrran |Visa alla inlägg
  • rontgensyrran

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Polarbjörnen skrev 2010-06-10 11:46:35 följande:
    jag mår finemangs! fick ett svagt med tydligt pluss på stickan i morse!!!!
    Grattis! underbart med dessa pluss!
  • rontgensyrran

Usch happiness vilken mardröm! Och sen att man inte anar nåt heller utan det bara kommer smygande sådär. Detta var ju din tur nu, det har det vart länge. Blir så ledsen när jag läser om det. *styrkekramar*

• rontgensyrran
    Polarbjörnen skrev 2010-06-12 08:26:51 följande:
    tycker att mitt rgavtest idag är svagare än innan.... inte utan att man blir orolig. har någon erfarenhet av svaga plus som sedan blir starka? hur lång tid har det tagit då? är på 12 dpo idag.
    Kolla gärna in mina grvatest i mitt galleri. Det tog väl tre dagar innan de blev starkare.
  • rontgensyrran
    Happiness skrev 2010-06-14 23:34:11 följande:
    Hej underbara flickor!!!!

Välkomna alla nya. Här kommer ni att trivas ....Finns här i bakgrunden läser era inlägg men orkar inte deltaga. Usch, känner mig rikigt deprimerad och besviken. Det kommer ta lång tid att hämta mig denna gången.

Önskar att någon plussar snart. Känns faktiskt mindre tungt då...Kan ni inte göra mig lite glad och plussa? Någon? Alla?

Ska räkna detta som en mens blödning. Är på andra dagen nu. Klumpar av blod! Ingen rolig syn. Förhoppningsvis får jag väl ÄL meddetsamma, men man kan ju aldrig veta.

Jag (med hjälp av ODD-gumman) har lagt upp en taktik.

* Glandin 25
    * Trombyl el. Albyl Minor från ÄL
    * Höja Levaxindosen

Sen lite andra grejer som jag återkommer med....Odd, det var allt va?
    Skulle inte fixa detta utan dig...bara så du vet

*************************************KRAM********* ***************************************
    God morgon kära du.

Jag tycker det låter som en bra plan. Då har ju du garderat dig liksom. Men att inte läkarna hjälper till med sånt? Skumt! Jag tänker på dig mycket och är verkligen ledsen för din skull. Tycker att sånt här händer alltid fel personer. Kan inte de som blir gravida utan att vilja behålla branet som ändå tänker genomgå abort uppräthålla statistiken??? Livet är verkligen orättvist!!! Kram på dig bästaste Happiness.
  • rontgensyrran

Odd vännen, hur går det för dig??? Har inte hört något på länge. Du blöder väl inte och i vilken vecka är du i nu? Vart på VUl eller nåt annat. Massa frågor....

Hoppas allt är bra med dig iaf och den lille såklart! *kramar*

• rontgensyrran
    Tejj skrev 2010-06-16 09:57:20 följande:
    Inser mer o mer att jag tyvärr INTE är gravid.... ömma bröstvårtorna försvann igår, knappt inte öm längre.... kisseriet igår måste bero på att jag druckit mkt dagen innan... halsbrännan för att jag ätit konstigt.... känner mig inge gravid... så hoppet för testdagen på fre, är minimalt just nu för mig =(
    Fast för mig har det varit så att när jag minst tror att jag är gravid så får man pluss på stickan. De månader jag trott mig vara gravid har mensen kommit precis som vanligt.

Så jag hoppas på dig, än är inte hoppet ute :)
  • rontgensyrran
    Odetta skrev 2010-06-16 11:28:46 följande:
    Hej gumman!

Här mår jag bara bra....börjar bli riktigt illamående nu och jag är absolut världssämst på att hantera det. Smärta absolut....men illamående? Nä...då blir jag ynklig

VUL på fredag så då faller domen. Lever den då så är nästa delmål att den lever efter v7+4
    Jag är så himlans nervös att jag faktiskt hållt mig lite ifrån FL med flit. Jag vet ju inte vart jag "tillhör" liksom....är allting bra? Är det åt fanders igen? gravidtråd? mf-tråd?

Ja jag vet inte. Gravtetsten är lika starka (ja, jag tar fortfarande ett test om dagen) och illamåendet är väl i och för sig ett bra tecken...men jag har så himla svårt att tro på det ändå. Med vårt MA gick jag i 8 veckor med en död bebis i magen och fattade ingenting. den dog ju i v7+4 och jag mådde illa ändå till v10-11 och första indikationen att det var knas var en pytteliten brun blödning i v14+6....så jag har svårt att lita på min kropp känner jag

Så himla jobbigt att vara gravid efter så många mf....jag skulle vilja vara sådär naiv igen som jag var första gången liksom...
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
    Åhh vad spännande med VUL, jag ska hålla mina tummar och tår. :) Tror säkert att det går bra, det är ju ett gott tecken att gravtesten ger tydliga utslag.  Och att du har klara och fina symtom som illmående. 'kram*
  • rontgensyrran
    MCT79 skrev 2010-06-17 07:39:12 följande:
    Godmorgon tjejer!

Tejj alla världens kramar till dig! Jag kunde inte hjälpa att tänka på röntgensyrran när jag läste ditt inlägg.. hon hade inga symtom, grät och var gräsjuk på mannan och tog en test i rena ilskan när de kom hem igen efter att ha varit ute. Allt för att bevisa för mannen att hon inte var gravid (brasklapp för att jag kanske inte kommer ihåg allt exakt...) Å det var pos....

Du hade väl äl-stegring? Ge inte upp nu!

Odd, vad skönt att höra att allt är som det ska såhär långt, du ska se att det går bra den här gången!

Längtan efter liten.. innan mitt mf kände jag aldrig av min äl.. aldrig någonsin.. hade bara de typiska äl-sekretet. Efter mitt mf får jag rejält ont under ett dygn.. men har inte plussat än.
    Så bara för att man har en "tyst" äl betyder det ju inte att man inte har det...

Hörrni tjejer! Det kommer snart vara vår tur!!
    Shit jag är verkligen imponerad! Att du minns allt såi detalj :P Du är minsann en vääääldigt god lyssnare! *superkramen till dig*

Och Tejj så var det så ge inte upp. Just den månaden hade jag gett upp och dagen innan ringt till KK och sagt att det måste vara nåt fel på mig efter de skrapat mig två ggr på raken. För jag hade menssmärta/molvärk från dagen efter ÄL till 2-3 dagar innan mens varje månad. Då tyckte de att jag skulle kolla upp det på gyn, men det behövdes inte som tur var dagen efter så kom plusset väääldigt oväntat!
  • rontgensyrran
    Längtan efter liten skrev 2010-06-17 09:23:04 följande:
    ååh testade också idag, alldeles för tidigt... dumhuvud! MEN det är något där, super super super svagt!!! Spökstreck eller super svagt pluss? hur ska jag nu klara av att vänta till bim... Så dum jag är...
    Längtan efter liten är stor
    Släng in en bild vettja så alla vi andra kan få spekulera fritt :)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3