-
Tack så mycket :)ElleMelle skrev 2010-05-23 23:15:18 följande:Det är ju helt underbart att komma in, läsa tråden och inse att det bara haglar in plus på listan. Underbart att se! Röntgensyrran och Maria 204: Det kommer att gå bra för er, håller tummarna att era små frön stannar och myser länge till!
-
En himla massa pluss :)3 barns mamma84 skrev 2010-05-24 15:37:25 följande:Nu hittade jag er igen jag har letat efter er som bara den ju Vad har hänt nu när jag har varit borta ?Någon som kan berätta ?Kram på er alla
-
Nu får ni hålla tummarna för mig och pyret i em vid 15.00 tiden. Jag vill så gärna att denna gravditeten går bra...känner inte att börja om ytterligare en gång.
Gud så häftigt att berätta för ungen sen happiness. Och här är du utanför mammas mage :) Sååå coolt! Det måste bara gå vägen! -
Vi har ju en ny tråd för de som plussat om du är intresserad under länkarna där uppe :)3 barns mamma84 skrev 2010-05-24 21:09:57 följande:åååh härligt JUSTE det jag ville höra Till er alla som fått + stort grattis till er alla
-
Jag är i v 7+4, doktorn saPancakes skrev 2010-05-25 09:56:34 följande:Åh, vad jag hoppas för din skull att allt ser jättebra ut!!!! Stort lycka till! Vilket vecka är du i? Glöm inte uppdatera oss sen!enligt storleken på fostret så är jag 7+5. Det var 15mm med ett hjärta som slog! SÅÅÅÅÅÅÅ UNDERBART!!! Är lyckligast just nu!fröken SJ skrev 2010-05-25 15:14:36 följande:rontgensyrran jag håller tummarna hårt!
Hmmm...skumt och mitt bland all text så kom den andra gråa rutan...ibland är det knepigt att få ordning på det där.
Tack för all tumhållning :)
Kram -
Tack! Snart är du också där :D Bild på sötnosen finns i mitt galleri :) Längtar nu till 6 juni tills du ska testa :) KramHappiness skrev 2010-05-25 16:13:34 följande:GRATTIS VÄNNEN!!!!!! DET KOMMER GÅ VÄGEN HELA VÄGEN!!! KRAM
-
VAKNA flickor. Nu är man minsann nyfiken... kissa kissa kissa :)
Happiness hoppas verkligen på ditt guldägg som ruvar på :D Kom ihåg mina gravtest när jag plussade? De första jag tog med någon dags mellanrum skilde sig ingenting för att treje dagen stegra lite. Hcg bildas snabbare ju närmre du kommer BIM eller hur? Så jag hoppas verkligen nu att det är din tur :) Jag har en bra känsla om detta!
När kommer Odd hem? Saknar henne! -
Härligt att höra i från dig vännen! Odd vi har verkligen saknat dig i tråden :) UNDERBART!!!!! Med strakt pluss!!! ÄNTLIGEN! Jag hoppas trombylen är mirakelmedicinen för dig :)
Blääää för rättegången. Kommer det bli flera rättegångar eller var detta sista???
Massvis med kramar till dig -
Välkommen hit igen. Hur är allt med dig?Väntan på en liten skrev 2010-05-31 10:52:17 följande:Jag fick MA den 22 maj och väntar nu på min första mens för att kunna försöka igen. Hoppar in här.
-
Skum att de inte bokar tid till dig på skrapning direkt. Det gjorde de ju när jag var med om samma sak, fast visserligen hade jag ju gått till v 10+. Förstår din frustration.Väntan på en liten skrev 2010-05-31 11:00:35 följande:Tack för välkomnadet Jo det är sisådär, ledsen såklart för det som hänt. Hoppas snart kunna göra nytt försök. Det är bara frustrerande att inte ha något att gå efter eller om man nu ska räkna att mensen kommer ca 29 dagar efter det att blödningen började eller slutade. Det verkar vara så himla individuellt hur det är.Jag var på KK i tisdag, då hade jag nåt på 9 mm att blöda ut, men fick till svar att det skulle kroppen fixa självt. har inte blött så mycket efter det besöket. På fredagen var det 8,5 mm och fortfarande samma bedömning och knappt blött nåt i helgen och nu ingen blödning sedan igår kväll så man undrar vad detta på 8,5 mm tatt vägen för jag borde ju ha märkt att det kommit ut med blödningar då ju. har mått lite konstigt i helgen, ont i huvudet, illa, trött, frusen och mensvärk igår.Ska på återbesök hos fertilitesgyn jag har på fredag, är allt inte ute då så hoppas jag på tabletter eller skrapning så jag kan få ett slut åtminstone kroppsligt så man kan sluta blöda och vänta på ny mens och ny äl och nytt hopp för nu står allt bara still.
Jag blev dessutom rådd att väntan en mens innan vi började igen. Och det tog en evighet innan mensen kom igång, 5 veckor :/
Hoppas du snart kan försöka igen :)