Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej heja skruttnorpan!
    Bra att inte mensen kommit. Kanske kommer den inte alls, vem vet...!
    När ska du testa igen?
    Kram!

• sugarrush

Oj vad det var tyst idag.. vart har ni tagit vägen tjejer?

Skruttis: hoppas att mensen inte syns till och du testar plus imorrn! Hade varit så skoj!

Själv är jag fortfarande törstig och smakar skit i munnen, MEN testade snövitt imorse...
    Jag vet att det var tok-tidigt (6 dagar innan BIM), men jag kunde inte låta bli...  

• sugarrush

Jaaa vi kan testa ihop imorrn SoMa!
    Alltid trevligt med lite sällskap!

• sugarrush

BIM-9? Det låter inte riktigt... sant....!
    Är de verkligen säkra på när de hade sin ÄL (de kanske hade den tidigare än de tror)?
    Eller har de kanske en EXTREMlång lutealfas?

För oss vanliga dödliga, med 14 dagar mellan ÄL och BIM skulle det ju innebära att man plussar fem dagar efter ÄL...vilket låter högst osannolikt....

• sugarrush
    MCT79 skrev 2011-01-10 15:15:47 följande:
    Tjohej!

Har haft besök hela helgen därav det något korta och egocentrerade meddelandet igår... sorry!

Pixan, jag vet precis hur du känner! Sambon säger att det inte är nåns fel att det går snett men han gör mig ju gravid, sen är det ju min kropp som skiter till saker ju! :( Jag känner mig också misslyckad ibland fast jag vet att det är en ologisk tanke... :(

Spännade för skruttnorpan och SoMa! Det är dags för lite plus nu bannemig!!  Jag undrar det där med att plussa på bim-9 jag... har man verkligen haft äl när man tror då???? Det finns ju vissa fysiologiska saker som måste uppfyllas för att man ska kunna "plussa"... ägget ska fästa i livmoderslemhinnan tex....
    Hej MCT! Kul att se dig!
    Jag ska också testa imorrn, vi är många som ska testa nu i veckan.

Och om bara några veckor så är det din tur att testa, och vi kommer vara ett stort gäng som håller tummarna för dig. Du har verkligen kämpat länge nu, jag hoppas VERKLIGEN att januari är din månad! Och du , känn dig inte misslyckad. När det väl blir bebis kommer det vara den allra bästa, finaste och ljuvligaste bebisen som tittar ut efter nio månader. Och du kommer vara den allra bästa bästa mamman.
    Hur går det med rosenroten, känns det som om den har ngn effekt?
  • sugarrush

Gah, jag blir galen... jag är så törstig så att jag dör! Har nog druckit 4 liter vatten idag och törsten har inte avtagit ett dugg!

• sugarrush

WOW skruttnorpan!!!!
    Det låter ju superlovande!

För att svara på din fråga:
    Jag har analyserat en oändlig mängd stickor i mina dagar, och om strecket syns i alla ljus, samt i alla vinklar, dök upp innan tio minuter och har en svag nyans av rosa (eller blått beroende på vad du har för test) så är det positivt!

Så jag tror att du är GRAVID! Och jag blir så himla GLAD jag blir för din skull!!!!

Ska se om jag lyckas fotografera mina morgontest här... återkommer...

• sugarrush

Grattis än en gång Skruttis! Så glad för din skull!

Jo, Jag testade också imorse (BIM-5), och fick det här resultatet:

• sugarrush

Åh taaaaack söta tjejer! Hjärta Så glad att ni finns.
    Sambon är ju utomlands och har ingen susning, så jag får dela glädjen med er!

Ja Muffe, den här gången vågar jag tro att det kan vara på riktigt. 
    Strecken kom efter ca 6 minuter och är ju tydligt rosa, och dessutom så blev det ju vackra streck på båda stickorna!

Har precis pratat med sjukhuset och ska ha tfntid med en läkare som förhoppnigsvis skriver ut progesteron. Om jag inte får det så går jag till den privata i slutet av veckan och fixar pregnyl (hcg-tillskott).

KRAAAAAAAAM

• sugarrush

Stort tack Pancakes!  Ja, det känns väldigt tryggt att ha läkare med mig hela tiden nu. Att ens oro och nojande kanske tas mer på allvar den här gången. Ett fjärde missfall ska det INTE bli, nix pix!

Muffe: Nej, jag avvaktar ,med att berätta tills sambon kommer hem på fredag. Han är i förenade arabemiraten den här veckan så det är lite klurigt att få tag på honom... Sen så brukar han inte tro på testen förrän de är superstarka...! 

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3