Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Och nej, jag har aldrig åkt vasan. Men jag vet att jag fixar 15km i spåret utan problem, så 30 vore nog överkomligt, med lite träning innan.
7.30????? Galet!!!!!!!
Och nej, jag har aldrig åkt vasan. Men jag vet att jag fixar 15km i spåret utan problem, så 30 vore nog överkomligt, med lite träning innan.
7.30????? Galet!!!!!!!
Tänk vad fort det går Sofy, redan vecka 26! Härligt!
Härligt att se att du tagit tillbaks ditt "riktiga" namn också
Kram!
Hej tjejer!
Vilken tuff liten 3-åring du verkar ha Pixan! Ingen liten kattunge eller hundvalp önskar hon sig, utan en ko! Hahaha, barn kan vara så roliga!
Skruttis, hoppas din kollega har rätt med boobsen. Har du testat igen förresten?
Nu ska jag ut i spåret! Fick dock världens skavsår när jag åkte i torsdags så vi får se hur det går idag. Har fyra lager skavsårstejp ovanpå såren idag !
Kram!
Mimmi, tack för pepp!
Härligt att ÄL närmar sig! Schas ner i sänghalmen med dig
Ja gud så skönt det är att slippa mensvärken! Jag har också haft några mensar nu där jag har klarat mig på receptfria tabletter, så himla skönt i jämförelse med hur det alltid var för något år sedan. Hatar mensvärk, iaf såndär megamegamegastark.
Kram!
Hej hopp på er tjejer! Hoppas ni har en riktigt skön helg!
Några som testat?
Skruttis: Om ditt BIM är på torsdag så är det ju inte alls konstigt att du inte plussar ännu! Jag håller tummarna för dig!
Ego: Jag har insett att mitt intensiva tränande kamouflerar alla eventuella symptom, så jag har ingen aning om ifall jag har några symptom eller ej.
Exempelvis så tränar jag så mycket nu att jag måste dricka ca 4 liter vatten om dagen - måste alltså gå upp och kissa varenda natt. Har alltså ingen aning om ifall jag måste kissa oftare än vanligt.
Jag tränar även så att jag är supertrött mellan varven, och har dessutom träningsvärk bl.a. i bröstmusklerna. Men jag har förstås ingen aning om ifall tröttheten och bröstsmärtan har med någon graviditet att göra.
Ja, det här blir en spännande vecka. Vi har många som kan plussa.
Jag hoppas så för er alla!
Kram!
Skruttis: Tack för omtanken! Men jag har faktiskt en del underhudsfett jag kan ta av. Hade gärna blivit av med den lilla putmagen jag har... jag är liksom smal i övrigt men har en liten putmage (som ibland får folk att fråga ifall jag är gravid) Men ja, nu ska jag iallafall vila några dagar och se om det är någon graviditet som molar i magen, innan jag sticker ut i spåret igen. Borde få något slags besked under veckan, tycker jag. Annars blir det ett pass nästa helg!
Och du, testa imorrn om inte mensen kommer! Jag håller tummarna för att det kommer ett litet streck! Många säger ju att deras känsla dagarna innan plusset var snarlik känslan de brukar ha innan mens!
Mimmi: Åh, du är inte alls misslyckad! Men jag vet precis hur det känns, pratade senast idag med en gravid kompis som ska ha i mars, och som pratade om när hon sulle gå på föräldraledighet och skröt om hur SKÖNT det kändes.. jag blev så avundsjuk!
Du är en superlyckad kvinna, kom ihåg det! Du har så mycket fint inom dig och du är alltid så omtänksam. Och om några månader, när du plussar, kommer den sista pusselbiten falla på plats också.
Pixan: Ja, du har kanske rätt med det där att satsa på sig själv nu... vi får väl se hur det blir! Blir jag inte gravid just nu lovar jag att inte bli så jätteledsen, för då har jag ju något annat kul att se fram emot. Men du., det låter ju väldigt lovande med dina symptom! När ska du testa???
Ego: Själv har jag lite molande i magen och lite ömt i brösten, men jag tänker att det kan vara träningsvärk. Och så är jag väldigt törstig, och dricker massor av vatten. Och så är jag förstås kissenödig hela tiden eftersom jag dricker vatten konstant. Det kan både vara träningsrelaterat och graviditetsrelaterat, men faktum är att just ökad törst har varit ett väldigt tydligt symptom tidigare gånger.