• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

En vecka kvar till BIM... funderar på när jag ska börja testa! Hur hade ni gjort? Riktigt än är ju ingen större ide, men vet inte om jag kan hålla mig ända fram till bim!

Tycker mig känna en lite molande känsla i magen, men kan lika gärna ca inbillning eller ngt annat..

• FruW

Underbart MCT!!!!! Stort grattis från mig

• FruW

SoMa, låter bra! Ska vi säga fredag? Jag känner inget alls längre, så....

• FruW

Tack för att ni tror o hejar på oss, finingar!!!

• FruW

Sofy vilken goding!! Tycker det är helt ok att du lägger in en sån bild här :) jag läser ju dessutom de andra trådarna dagligen, så mig gör det inget!

• FruW

Havsklippan jag hade småblödningar i helgen, hade äl i tisdags. Så tycker vi bestämmer att det är nidis för oss båda!! ;)

• FruW

Kalmarbrud - jag o SoMa har gjort en deal, vi ska testa på fredag! Ska du hänga på?? ;) när har du bim? Jag har på tis, så fredag är en chansning, men men.. Har noll symptom så är inte speciellt hoppfull..

Telge, jobbigt! har du provat alla "knepen"- drick ngt sött/kallt etc? Håller tummarna för att du snart får ett gäng sparkar :) o tänk på att det ändå är ganska så ovanligt att bebisen dör så pass långt fram i grav!!

• FruW

När kände du den sist? Är du orolig kan du ju ringa till t ex sjukvårdsupplysningen, kan kännas bra ibland att prata med ngn kunnig.. Skickar en kram till dig

• FruW

Usch va tråkigt havsklippan!! Skickar en stor kram till dig!!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3