Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Det gör du inte, förstår hur du känner, men det är inte kört förrän mensen är här!
Det gör du inte, förstår hur du känner, men det är inte kört förrän mensen är här!
Nej!! Men är säkert ingen fara! Nog bara biverkningar från medicinerna! Jag håller tummarna stenhårt vännen!!!!!!
Jag med!!
Heja rosen! Håller tummarna!
Rosen jag kände så, orkeslös o blev anfådd av att gå upp för en trappa! Men det finns ju tyvärr andra orsaker till sånt med.. Ge det ngn dag (även om jag vet hur det är), i början är hcg så lågt att det inte är så konstigt om utslagen varierar..
FlickanFin, ser tyvärr heller inget, men svaga streck är ibland hopplösa att fånga på bild! Håller tummarna för dig!
Äl borde va idag, enligt kalendern, men inga utslag på testerna eller andra tecken på att äl är på g, börjar få för mig att jag inte får ngn äl alls... :( men är väl bara att ge dig till tåls antar jag..,
Sexschemat är igång iaf, varannan dag! Sambon gnäller inte, än, men jag funderar på att beställa hem lite spermie-vänligt glidmedel för att inte få skavsår...
Kram SoMa, håller tummarna!! Läskigt ju, jag har inget Vul alls...
Heja rosen!!
O heja MCT skönt att se dig på rätt ställe :D
Go kväll tjejer!
Ville bara slänga in en stor kram till oss som är så jäklans duktiga o kämpar på månad efter månad!! Jag hoppas att vi alla plussar snart och får behålla våra små!!
Stor kram från en trött jag - nu ska jag hoppa i säng o sova länge, blir tidig morgon i morgon..
SOMA - hur gick det hos läkaren??
Åh va skönt att höra!! Vad gör sprutan?
Blä för blanka o osäkra tester!!! Men - så länge mensen inte har kommit lever hoppet!!!
Funderar över äl-testerna, mina är från testlagret, var ju flera som inte fått starka utslag på dom den sista tiden.. Såg en stegring på testet i morse, men inte lika starkt som kontrollstrecket.., ska testa i en igen o se.. Men om det blir svagare i em o kommande dagar, hade ni tolkat det som äl idag då?
I morse åkte en av mina närmsta vänner till förlossningen för att bli igångsatt, snart har hon sin bebis här! :)
Fortsätter hålla tummarna för er med bim i dagarna!