Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Hej vänner! Hur mår ni? Ser att tantskrället hunnit komma till några av er :( hur mår ni?
Själv har jag några dagar kvar till bim, inga symptom alls förutom inget tålamod o väldigt lättirriterad mor sambon, stackarn..
Har dock ännu inte haft mina spottings som brukar komma, så kan ju hoppas på att metforminet haft ngn tur där.. När mensen kommer, bim på tis tror jag, ska jag ringa min läkare för att få en ny tid hos dom. Förhoppningsvis får jag då hormontabletter, snälla håll tummarna för detta!! Vi ska också få provsvaren från spermaprovet på sambon samt omprovet på mitt sköldkörtelvärde.. Sambon verkar ta det hela med ro, men jag börjar bli lite nervös för just simmarna...
Hur tänker ni andra som inte har barn sen innan o som har fått minst 2 ma/mf kring det här med barn? Jag menar, funderar ni över hur länge man orkar försöka? Jag gör det.. Ibland känns det som iaf ett år till, ibland som inte en minut till!!! Ngn som har börjat fundera på andra alternativ, som Ivf eller adoption?
Nu till ngt roligare!! I går hittade jag rätt, äntligen hittade jag MIN brudklänning, är sååå lättad!! :D
Jo en sak till, jag har för länge sen slutat leta symptom.., blir ju bara besviken! Men va tror ni om smakförändringar, lättirriterad o värk i ryggen över svanken?? Desperat!! ;)
Stor kram från mig! Hoppas ni alla kan njuta av värme, sol o ledighet!!