Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Leaeva tycker det ser väldigt lovande ut!! Håller tummarna!
Ni andra - om ni inte får plus nu är ni jättevälkomna att hålla mig sällskap i maj!
Leaeva tycker det ser väldigt lovande ut!! Håller tummarna!
Ni andra - om ni inte får plus nu är ni jättevälkomna att hålla mig sällskap i maj!
Blä för tanter!! :( kinapuffar lät jättegott! Jag behöver dock gå ner några kilo så håller mig borta från dom!
Leaeva, kan tyvärr inte se bilden i mobilen :( men låter underbart! Jag vet hur du känner, o kommer förmodligen känna likadant om jag plussar igen, men försök att vara lite glad över plusset iaf, njuta lite av det, så tror jag du kanske mår lite bättre. Tyvärr har vi ju den erfarenheten alla här inne att plus inte alltid leder till bebis, men många gånger gör det ju det, o nu är det er tur! Vad jag menar är att OM det skulle bli mf igen, då kommer du ju va ledsen då, så försök att njuta lite av ditt plus nu..
Havsklippan, ha en underbar Paris-resa o förlovning!!
Lusen, grattis till din graviditet, härligt att du snart är i mål!! Ja den här tråden är underbar, hade nog inte klarat mig utan den!!
Pixan samma här, ett helt långt jobbigt år sen senaste mf, trodde inte heller set skulle ta så lång tid! Var övertygad om att jag iaf skulle va gravid nu!! Blä :(
Lycka till med äggen!! Borde ha äl i dagarna jag med..
MCT bra läkare!! :)
Lisa ja det gör jag. Det sägs att när flytningarna är som äggvita är det äl, t ex när det blir halkigt på pappret när du torkar dig, eller när det går att göra strängar av det mellan fingrarna..
Ursäkta detaljerna, men svårt att förklara annars.. ;)
Blä MCT!! Hoppas det snart går över!! Kan tipsa om vetekudde eller värmekudde, kan lindra en del..,
Själv väntar jag på en äl som aldrig verkar dyka upp :(
Ngn med dator som skulle vilja va söt o uppdatera mig på bim-listan? Min bim är 13 maj..
Tack snälla missT för hjälpen! :)
Tror nig du snart får ditt plus, håller tummarna för det!!
Heja MissT, jag säger stort GRATTIS!!! :)
Halmstadtjej beklagar dina mf, skit att sånt ska hända! :( men du är varmt välkommen hit! Lägg gärna in dig i bim-listan.
Lisa, hur var urinet när du testade? Testade du ungefär vid samma tidpunkt? Jag har precis börjat testa igen efter ett långt uppehåll från äl-test, använder mig av testlagrets stickor så bara dom jag har koll på. Av alla månader jag testade hade jag utslag alla gånger utom en, men det är ju normalt att inte ha äl varje månad..
Har testat att stämma av stickorna med cb digital, tycker cb är känsligare, o man behöver ju inte tolka resultatet heller, men för mig stämde testerna bra med varann, men man får nog va hård med att teststräcket ska va lika starkt som kontrollstrecket..
Hur ligger du till i cykeln? Borde du ha äl nu? Har hört att man kan få halvstarka utslag på testen även utanför äl.. Prova att testa några dagar till, kanske får du utslag.. Glöm inte sexa, är ju det som ger resultat ;)
Lite ego- känns som om det aldrig kommer bli bebis för mig, känns såå fruktansvärt avlägset :( som om alla andra bara blir gravida hela tiden, medan vi kämpar o kämpar utan resultat :(
när ger man upp??
Bra, då ska det ju finnas fräscha simmare iaf! ;)
Några andra symptom på äl? Öm i magen, flytningar, blod?
Augusti -09 fick vi vårt första mf, var inte fullt planerat, men vi skyddade oss inte utan mer blir det så blir vi glada..
Mf nr 2 o 3 kom i mars o i april förra året. Jag har bara fått tidiga mf, som längst i v 6.. Så inga stora erfarenheter av att vara gravid., senaste året har vi kämpat på månad efter månad utan resultat. Har gjort en mf- utredning som inte visade ngt, men vi ska få hjälp vid nästa graviditet, om, NÄR, den kommer.. Vi har också börjat kika lite på varför det tar sån tid för oss att bli gravida.. Har problem med mellanblödningar, äter metformin som ska hjälpa. Ska på återbesök hos gyn i juni, kanske blir det hormoner då..,