• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Blä för negativa test o ännu mer blä för mens!!

Har nog ingen äl den här månaden, så ingen chans för oss nu :(

Ursäkta allt neg från mig just nu, känns så hopplöst bara

• FruW

Leaeva toppen, va snällt av dig!! Jag tar gärna ett starkt o tydligt plus den 13, levereras till hemmet.. Sen vet jag ju att jag kommer behöva testa några gånger till, testoman som jag e... Så, 5 st borde räcka, tack snälla!!

• FruW

Jag tror inte heller jag hade ngn äl... :(

Ngn som har bra koll på hur sköldkörtelvärdena bör ligga?

• FruW

GRATTIS leaeva, häftigt med 3!!!

Tack för bacillerna, de behövs!

O grattis LisaVäntars man o lycka till på intervjun, får jag fråga vad det är för jobb?

I dag har jag spöat skiten ur tanten! Var på box med en kollega, var urtrött o inte alls sugen när vi gick dit, men hittade massa härlig ilska att plocka fram.. Så jag fokuserade på de röda mitsarna o föreställde mig tantens fula nuna på dom! Stryk har hon fått, förhoppningsvis så att hon inte vågar visa sig här i tråden på riktigt länge, morr!!!!!

• FruW

Hej girls! Hur mår ni? Hoppas ni kunnat njuta av en härlig o solig lördag!! Själv har jag spenderat dagen med att gå en vandring, 2,1 mil blev det, så är trött i ben o fötter nu! Men solen har gett lite färg iaf :)

Blä för krånglande kroppar! Kan inte annat än hålla med! Mina spottings är är för 5 dagen i rad, det i kombination med att jag inte tror att jag hade ngn äl gör att mina förhoppningar inför bim den 13 är minimala :(

Nästnästa vecka ska jag tillbaka till gyn för omprov på sköldkörtelvärdet, det hade gått upp en del vid senaste provet för ca 2 veckor sedan.. Kanske ngt knas, men kan kanske förklara en del trötthet..

Har oxå pratat med min läkare om min medicinering, ska pröva att äta 3 tabletter metformin i stället för 2 om dagen, kanske bättre resultat, för spottingsarna hänger ju kvar.. Har också pratat med honom om att få hjälp med hormoner, samt att de gör ett spermaprov på sambon, kanske är lite knas där med...

Tänk att det ska va sånt jobb för att få bli förälder!!

Kram från mig

• FruW

Härligt med lite äl i tråden!!

Nu har jag testat med gravtest, har hunnit inbilla mig lite symptom, men testet var snövitt, som vanligt.. :( mina spottings fortsätter o komma, så jag kan inte säga att min medicin haft önskad verkan heller :( blä för det här känner jag...

• FruW

Jo det kan vida starkare, det har det gjort på mig ngra gånger, o i instruktionen står det att testet är positivt om det är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket.

Jag har gjort så att jag har kört med både testlagrets och cb dig ett tag för att jämföra. De gånger jag nästan fått fult utslag på stickan har cb varit negativt, men vid starkt utslag på stickan har cb blivit en :)

Har inte testat mer med gravtest, bin den 13, men har så pass mkt spottings att det bara är att vänta in tanten :(

• FruW

Inte hjälpte det att jag spöade upp tanten rejält förra veckan!! I morse, inget spår av mens, tar ett gravtest, tänker hoppas hoppas kanske finns en chans.. Snövitt test, så klart, o minuterna efteråt känner jag mensen komma.. :(

Jaja...

Så nu är det upp till er att leverera snygga plus till tråden!

Gick o tränade istället, så skönt!

• FruW

Det är för att mensmonstret ser alla ens tankar o förhoppningar, o bara för att jävlas håller på mensen tills dess att man har hunnit få upp hoppet o kanske t o m testat, DÅ!!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3