• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Yes!!! Glad gubbe :) på cb dig äl- test! Lättad!!! Myset avklarat, nu väntar mat o film.. Gäller ju att prioritera ;)

Är det ngn ner av er pergosar som tycker att ni har mer lust än tidigare? Det tycker jag, härligt! ;)

• FruW

MissLilac, tack, men det var mest ett skämt. (svårt med ironi i skrift ;) )

Träna måttligt kommer jag nog våga, men inte de första 12 v... :(

• FruW

Stor kram till dig havsklippan!! De är jobbiga de där drömmarna, följer liksom efter en hela dagen.. Hoppas du mår bättre nu!

Tack javisst!! Jag börjar bli trött på att vänta..

• FruW

Rosen jag tror lätt att du snart har starka fina streck!! :)

• FruW

Håller tummarna jowian!! När har du bim?

• FruW

Ja visst är det kul!! Tänk vilket glädjetjut det kommer bli i tråden om 2 veckor när vi är flera som plussar samtidigt!!!!!

• FruW

När jag testade äl igår använde jag ett av mina äldre test från testlagret, som då gav utslag.. Vi har ju tidigare diskuterat de nya stickorna, som är lite bredare än de gamla väl? Testade mig med ett sådant som jag beställde förra veckan, testade nu idag, fick starkt streck nästan med en gång, så den här batchen, bäst före 2013/05 verkar funka iaf :)

• FruW

Jowian det kan hända mkt till på lördag!! Håller tummarna! :)

• FruW

Wow MCT, vilken läkare!!!! Härligt vännen!

Har varit ute på ridtur i skogen nu, ljuvlig sommarkväll, regnet har försvunnit o allt luktar så gott! Har lite värk i magen, så är nog äl känningar, fick ju jättestarkt utslag på testet idag, så det borde väl hänga ihop, eller va tror ni??

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3