• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Plutten jadå det blir perfekt! :)

Happiest va kul! Trivs ni med honom? Vår kille heter Douglas o är 10 veckor. Vi hämtade honom i måndags :)

• FruW

Haha 4 st! Shit!!

Mysigt med hundar! Vi har pratat om att skaffa i flera år, men ville vänta då vi inte ville ha bebis o valp samtidigt, men bebis dröjer ju så då orkade vi inte vänta längre :)

• FruW

Hihi, du är ett sånt härligt stöd MCT, puss på dig med!!

SoMa jag väntar spänt på de glada nyheterna!!!!

• FruW

Lisa det låter lite konstigt faktiskt, men jag vet inte...

• FruW

Skumt Lisa! Mys på för säkerhets skull ;)

• FruW

Hihi, ja då kan det kanske bli lite knepigt ;)

Hörrni, jag behöver lite råd. När (om) min mens kommer i augusti ska jag ringa min läkare. Har inga fler recept på pergo bl a. Vi funderar lite på vad vi "vill". De 2 gånger jag har ätit pergo har man ju inte följt upp det, eftersom det va sommarstängt. Med Vul gör att kolla äl alltså. Kan kanske fortsätta med pergo lite till, vet någon hur länge man kan äta det? Jag äter ju bara enkeldos. Funderar också på att försöka få remiss till Ivf, tror ni man kan få det samtidigt som man försöker med andra metoder?

• FruW

Hej tjejer!

Hur mår ni så här mitt i sommarvärmen!

Här kommer nu äntligen en bild på vår lilla skatt! Glad Just nu ligger han o sover i sin säng efter att ha gett grannkatten något att fundera på... hehe! Flört

Nu till något annat..

I morgon fyller jag år. 31.... För exakt ett år sedan tyckte jag det var urjobbigt att fylla 30, kände mig så gammal och så ledsen, då jag alltid tänkt att jag ska iaf ha barn när jag är 30! När födelsedagen närmade sig insåg jag att nej, det kommer jag inte ha, men jag kan ju få fira den stora dagen med en fin bebismage istället! Nej, inte det heller... Nu har ytterligare ett år gått, o jag är inte ett dugg närmare bebis än för ett år sedan. Det. Känns. Jobbigt!!! =(
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3