Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Underbart MCT, är såååå glad för er skull!!!
SoMa, vad ska jag säga? Tack, tack, tack!!!!!!!
Underbart MCT, är såååå glad för er skull!!!
SoMa, vad ska jag säga? Tack, tack, tack!!!!!!!
God morgon tjejer!!
Fler som har det varmt??
Här där jag bor (håll i er nu för nu kommer lite gnäll ) har vi jättevarmt, ska bli 25-26 grader idag. I samband med det har vi inget vatten, då huvudledningen i gatan har pajat, så vatten får hämtas i tankbilar på gatan, helt ok, men det går åt en del! Det värsta är nog att det inte går att spola på toan, det i kombination med min mensmage som alltid ballar ut o gör mig kass, + värme - NOT SO FUN!!!
Hoppas ni har det gött!
Kram på er
De börjar släppa på vattnet nu, skönt! Har iaf kunnat spola!! :)
Flickanfin låter jobbigt, tycker med det låter som om tarmarna jäklas med dig. Är det inte vanligt att man blir trög i magen vid en graviditet?
Jag känner igen det där rosen! Livet rullar mellan 3 faser, vänta på äl, vänta på bim, vänta på att mensen ska ta slut..
Hurra! Min progesteronsalva kom idag, snabbt jobbat då jag beställde den i måndags!!
Ngn som kan säga när ni började med den? Vid utslag på äl-testet??
Blä för sånt lisa! Hoppas det inte är om något allvarligt och att ni snart är sams igen!! För mig är det ibland så att "skaffa barn" tar över resten av livet. Det känns urjobbigt att missa en äl, men man får inte glömma bort varandra i det här! När jag mådde som sämst sa sambon till mig att vi måste va rädda om varann så det inte slutar med att vi inte ens vill ha barn med varandra.
Together jag ser ett + o vågar mig på ett grattis!!
Underbart SoMa!! :D tack igen!!! Då gör jag nog så att jag börjar med krämen efter utslag på stickan, ska bli spännande att se om det har någon effekt!
Leaeva jag funderar på det, men vet inte om jag vågar.. Blir jag gravid ska jag ju va med i den där studien om trombyl... Kanske ställer till det?
Lycka till idag, när ska du va där?
Skönt att höra Lisa! :)
Håller tummarna jowian för att du fått ett riktigt plus!
Då ska jag göra som ni kloka tjejer säger, 1/3 barnalbyl per dag??