• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT - oj, förlåt!! Det var till Pinklove såg jag nu... Så kan det gå, "mutlitaskar" mellan FL, FB o bröllop på TV... inget vidare på detta tydligen! Skäms Hoppas du inte tog illa upp!

• FruW

MCT- usch din stackare, hoppas det går över snart! Har du tabletter? Är det kanske det kungliga bröllopet du ska plåta? Lycka till!!

• FruW

Mår du bättre? härligt med bröllop - jag är en riktig sucker när det gäller det! Ser fram emot dagens tv-sändning, vill hemskt gärna gifta mig med sambon, men vi får se.. lite delade meningar om det där..

Gah, ngt är knas med hormonerna idag tror jag! Känner mig helt pms´ig, tårar i går när jag kollade på konserten (bröllopet) på tv, har redan lipat en stund nu på fm, kan bara ana hur dagen kommer bli - tur man är ensam hemma! Pinsamt!! Undrar om det är RR, homeopatmedicinen och akupunkturen som sätter hormoner o känslor i obalans, kan ju bara hoppas att det ska ge resultat på barnverkstaden också! Men - i dag känns det mesta hopplöst! Varför är det så att när man själv längtar efter barn är bebisar och gravidmagar ALLT man ser?! Känns som om jag är den enda i världen som inte är gravid eller har en liten bebis, "ALLA" mina vänner har detta nu...! Sen att det nog är fler vänner utan gravidmagar eller bebisar om jag tänker efter rent krasst, det gills inte riktigt idag... blir så trött!

Ursäkta gnället - hoppas verkligen ni andra har en mer positiv dag!

• FruW

åh, skrev ett jättelång meddelande som bara försvann, internetet här krånglar! Blir en sammanfattning..

Längtan - skickar en stor kram till dig! Hjärta Jag håller tummarna för att plusset snart dyker upp hos dig! Låter annars som en klok strategi att ta en paus, o så är du jättevälkommen hit när du orkar!! Jag känner lika dant, blir det inget denna månaden så får jag nog lägga på verkstaden o FL på is ett tag... blir lätt lite föööör bra!

Havsklippan - usch, det är verkligen jättejobbigt att vänta på att blöda klart! Hur mår du, har du ont? I vilken vecka fick du ditt mf? Du har inte funderat på att kontakta gyn eller en BM o fråga om dina sammandragningar? Mitt senaste mf var i v 6, fick som en rejäl mens.. Inte ondare än mensvärk, och inga sammandragningar..

Pinklove - visst är det jobbigt när man inte kan tänka på annat än att testa testa!! Jag har redan börjat fundera på om jag inte ska testa, (inte logiskt, jag vet!!) o jag har inte bim förrän 2 juli!! Håller tummarna för dig iaf!

• FruW

Havsklippan - fick oxå mitt mf då... för mig var det inget direkt som "kom ut" utan bara blod, en del klumpar (ursäkta) men det kan jag ha ändå vid min vanliga mens.. Som sagt, inte ondare än vanligt, o inga sammandragningar som du har. Däremot har jag ibland kramper när jag har mensvärk, o de känns nog ungefär som du beskriver dom, men med ont i magen, inte i höfterna o svanken.. Mins mest  min oro för att det verkligen skulle "komma ut något", ett litet foster eller så, men det är ju så tidigt så det finns nog inte så mkt.. Ring du gyn tycker jag o kolla med dom, om inte annat så kanske det hjälper mot din oro.. Jag var på gyn o kollade mig, innan mf´et hade startat ordentligt, då jag blödde lite/hade bruna flytningar. Vid gynbesöket kunde läkaren inte se ngt utan sa att det var mf, o efter besöket startade blödningen ordentligt. Där efter var det som en vanlig mens, och fick äl direkt efter.. Plussade då igen, men mensen kom vid BIM så tidigt mf då med.. Så här är jag, har nyss haft äl o funderar på om det överhuvudtaget är möjligt att plussa för tredje månaden i rad...? Känns inte så troligt..

• FruW

Happiness - sååå kul att se dig i tråden igen!! Mår du bättre?? Skönt att äl har kommit igång igen så ni kan fortsätta era försök.  En liten {#emotions_dlg.flower} till dig..

Odd - tack för bacillerna - de är alltid såå välkommna! Skrattande Hoppas de är multiresistenta så vi omöjligt kan låta bli att bli smittade! Och ja, håller med ovanstående - du är på smällen!! Wihiii!

Varför är väntan på BIM så lång? Har inte BIM förrän 2 juli, känns som en evighet dit! Har inga sympom alls, o inte så hoppfull, men så länge mensen inte kommit kan man ju drömma iaf..

Hur ser det ut på listan, har någon någon koll? Borde väl vara några BIM snart? Nu vill jag verkligen se en hel hög fina Plus i tråden!!!

Stor kram till alla där ute! Nu jäklar blir vi på smällen o hänger i den andra tråden istället!

• FruW

Kajsalisa - tack för baceluskerna, vi behöver alla vi kan få!! Skrattande Iaf så länge det handlar om gravbaciller, annars kan det va.. Flört

MCT79 - spännande med lite symptom!! Du tycker inte att du har börjat känna lukter tydligare??

Jag väntar o väntar på BIM, känns som om det är evigheter dit! Idiotiska jag har redan börjat testa, negativt så klart, är ju sååå mkt för tidigt, men jag har ett humör utav bara h*****e så jag var tvungen att kolla.. Ska resa bort i morgon över midsommarhelgen, står o valet o kvalet om jag ska ta med mig ett test eller inte.. Är ju fortfarande tidigt att testa på fredag, räknar med BIM 1 juli... så nej, vid närmare eftertanke är det nog bäst att testen får ligga hemma o mogna så länge, kanske ger resultat! Flört

Har varit o hälsat på en kompis bebis i kväll, han är 3 månader. Supersöt givetvis, ett riktigt litet charmtroll! På vägen hem, ensam i bilen kom tankarna o känslorna ifatt, om vi hade fått behålla vår första graviditet hade vårt barn varit lika gammalt som den här lille underbare killen.. Blev så tydligt vad vi hade förlorat... Gråter Skulle sååå gärna vilja plussa snart & få behålla barnet den här gången...

Förlåt för allt depp - men jag vet ju att ni förstår, ni som tyvärr delar mina erfarenheter o min sorg.. Skönt att ha er fina tjejer i tråden!

Åker som sagt bort över helgen - när jag kommer tillbaka så vill jag se en massa fina pluss här i tråden PlusPlusPlus Ska hålla tummarna stenhårt när jag är borta för er!

KRAM Mimmi - o en riktigt skön midsommar {#emotions_dlg.flower}

• FruW

Pinklove & Smålandsjänta - GRATTIS!!! Så härligt att se, hoppas att ni mår bra!! Lyckokram till er båda! Baby

Håller tummarna för dig MCT79, att även du ska få ett pluss!! Här är nog mensen på g igen, har börjat få lite färgade flytningar, så ger upp för den här månaden..

• FruW

Flyttar ner min BIM till juli

{#emotions_dlg.flower} JUNI {#emotions_dlg.flower}
    20 juni - Längtan efter liten (Mf,Mf,MA 2008,2009,2010 nu jäklar)
    28 juni - Puttekulan (7:e försöket efter MF dec-09)

{#emotions_dlg.flower} JULI {#emotions_dlg.flower}
    1 juli - Pancakes (andra försöket, MA början på april-2010)
    1 juli - Pixan ( andra försöket efter mf i april, även mf feb)
    24 juli - Mimmi80 (3 försöket efter MF i april, även MF augusti-09)
    27 juli - MCT79 (4:e försöket efter X jan-10)
    29-30/7 Väntan på en liten (2:a försöket efter MA maj-10, nu jäklar ska det bli bebis)

HjärtaVI SOM VÄNTAT PÅ MENS ELLER NY ÄGGLOSSNINGHjärta
    Lillamy3
    Tejj
    Polarbjörnen (7:e försöket efter MF nov-09) förväntad ÄL ca 30-31 maj
    Väntan på en liten
    Jazmin (3:e försöket efter MF-maj-10 förväntad ÄL 23-24 juni.
    Havsklippan
    Mallanis
    LittleJunia (3:e försöket efter MA mars-10 och MF nov-09)

Hjärta  VI SOM TAR EN PAUS Hjärta
    Maria204

Drömmer HUR GÅR DET FÖR ER TJEJER SOM VI INTE HÖRT NÅGOT IFRÅN?
    Drömmer
    Frikadellen
    Bechi
    Linda840406 
    Tess JH
    Kolbodatjej (4:e försöket efter MF nyårsafton-09)

Gravid GRAVIDA
    Gravid
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010
    Nataliesliv 20/11 -2010
    Mikaela 1/12 -2010
    2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
    Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
    kajsalisa BF 2/1 -2011
    PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
    rontgensyrran BF 7/1 -2011
    Bev BF 10/1 -2011
    misslouie BF 17/1-2011
    fröken SJ BF 17/1-2011
    Sommaren2005 BF 24/1 - 2011
    Odd BF 5/2-2011
    pinklove BF 6/3-2011
    Smålandsjänta BF 5/3- 2011

• FruW

Röntgensyrran - stort GRATTIS!! Så härligt att höra att allt såg bra ut! Njuuut nu av din graviditet Glad

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3