MCT79 - ja det kan kanske förklara saken.. Jag fick fullt uslag på äl igår, jättestarkt! Lite svagare i dag tycker jag, så då är ju inte äl såå tidig som jag först trodde. Har också fått de där flytningarna.. Hoppas verkligen att det tar sig den här gången, men kanske inte så troligt då jag fått mf två månader i rad nu,,,
Usch, lite gnäll från mig kommer nu, hoppa över om ni vill, men vill få berätta för några som kanske förstår...
En nära vän till mig har försökt bli gravid i över ett års tid, Först för några veckor sedan fick de sitt efterlängtade plus, så det har ju tagit ett tag.. Fick reda på detta tidigt, men samma dag som jag kunde konstatera mitt tredje mf... Känns ju lite dubbelt det där.. Till saken hör att vännen är väldigt insatt i min "historia", hon vet vad som har hänt och hur ledsen jag har varit.. Jag är jätteglad för hennes skull, det tror jag att ni vet... Tydligen har hon mått ganska illa under den senaste tiden =( I dag fick jag ett mejl av henne där hon beklagar sig över att hon mår illa hela tiden och spyr flera gånger om dagen.. Jag vet att det är överkänsligt av mig, men jag blev så otroligt ledsen över det hon skrev.. Kändes lite onödigt att klaga över detta till mig, hon vet att jag inte vill ngt annat än att sjäv vara i den situationen... Usch, känner mig som en dålig kompis som känner så, samtidigt blir jag ju irriterad o ledsen över att hon beklagar sig, hon är ju gravid! Vad tycker ni, har ni liknande erfarenheter, hur har ni hanterat detta?