Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Fan, jag undrar vad som hände den här månaden med min ÄL egentligen. Började få stegring på mina billiga ÄL-stickor och bytte då till CB:s digitala, och trots att jag tog varje dag (dock vid olika tidpunkter eftersom jag är bortrest) har jag inte fått något positivt test. Såg på CB strecken (som det står att man inte ska titta på men jag förstår inte varför, fungerar väl likadant som andra ÄL-tester egentligen förutom att den ger en glad gubbe?) att det blev starkare än dagen innan. Och precis när jag trodde att ÄL skulle ske eller nån dag innan det fick jag blåskatarr! Det har gjort att jag inte har kunnat vänta 4 timmar med att gå på toa innan jag tagit mina ÄL-tester, sprang ju på toa så fort jag fick möjlighet istället. Sen blev strecket svagare igen två dar i rad. Har inte heller haft sex sen i onsdags eftersom det sved så mycket när jag fick blåskatarren i torsdags. Så jävla typiskt, jag blev så besviken! Nu tror jag inte att det har tagit sig eftersom vi inte har haft sex sen i onsdags. Min temp steg 0,2 grader idag vilket skulle kunna innebära att jag hade ÄL igår. Eller så har jag inte haft nån ÄL? Och precis som förra månaden har jag idag fått som nån slags skärande "smärta" i höften ibland som jag inte förstår vad det är. Känns bara ibland. Trodde förra gången att det kanske var att jag var gravid men det var jag ju inte.
Nej jag är så besviken den här månaden, det var ju nu det skulle ske.