Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Ah okej, och folk självmedicinerar med det alltså? Och hur länge ska man ta det?
Ah okej, och folk självmedicinerar med det alltså? Och hur länge ska man ta det?
SoMa72: Grattis i efterskott!!
Hoppas det har gått bra för alla som har haft ÄL nu
Men jisses, har läst både i den här tråden och granntråden idag och förstått att det varit tjafs i helgen. Det är så tråkigt att se! Fina MCT- du har mitt stöd! Jag har inte sett alla inlägg men personangrepp ska ingen behöva tåla. Vad roligt du skriver förresten angående åktur med maken och att han helt plötsligt ville lyda läkaren! Jag skrattade mig dubbelvikt!
Nu ska jag och sambon ut och gå. Ha en trevlig söndag alla fina vänner
Oj! Åh det förstår jag, jag hade också blivit skogsgalen! Det är över mitt förstånd hur man kan säga såna saker. Vi har ju alla gått igenom hemskheter och ska värna och ta hand om varandra i trådarna och det verkar inte hon ha förstått. Snacka om att leva i sin egen lilla bubbla!
Men det låter bra med en åktur idag!! Haha hoppas han håller sig vaken bara
Vi var ute och gick nu, superskönt väder, blåser lite men solen är underbar - och farlig för oss skandinaver just nu enligt tidningarna! Så ta hand om er skandinaver och sitt inte ute i solen för länge! Visst är det typiskt att när vi efter en lång mörk vinter väl får njuta av vårens värme och ljus så är den farlig också.
Håller också tummarna för dig MissT
Nä vad trist mimmi, men vad bra att du tar det så bra och går vidare. Det är ju enda sättet att orka fortsätta försöka!
Jag har knappt varit inne senaste tiden för det är så mycket nu men jag hoppas att ni alla mår bra! Jag håller alla mina tummar över att inga fler ska få tantbesök den här månaden! Min ÄL borde komma inom 5 dagar och den här gången tänker jag inte köra med stickor. Jag ORKAR inte och jag tror att det blir ett onödigt stressmoment för mig. Jag fortsätter att tempa så jag har lite koll iaf.
Ska också plantera blommor i helgen hihi. Tyvärr har vi ju bara balkong så det får bli lite blommor, ja kryddor borde man ju kunna plantera också! Och så har jag fått några körsbärstomatplantor och chiliplanta från en kollega så de måste jag plantera om nu.
KRAM!!
Åh vad sugen jag blev på att odla sparris nu! Det verkar som man kan göra det i kruka så jag kanske ska ta och testa det.
Hej sötisar!
Usch för fästingar, det finns ju inget vett att de finns alls. Bara obehagliga!
Har varit i Götet i ett par dagar men är nu hemma igen. Och vad upptäcker jag om inte bladlöss på min chiliplanta! Man kan ju bli less eller jätteless. Jag är jätteless, den är ju nyplanterad?! Men men, de vet inte vem de har gett sig i kast med.... Här ska bekämpas!
ÄL-tider för mig nu, så nu ska jag ta sambon på en åktur!
Oj vad det plussas idag!! Grattis SoMa och leaeva! Jag håller alla tummar jag har att den finaste gåvan i livet stannar hos er.
Och tråkigt att det inte visat något ännu för Meh men jag håller tummarna för dig och MissT!
Hoppas du villade bort tanten totalt mimmi! Jag vill inte ha något mer med henne att göra.
Trevlig skärtorsdag till er alla!
Fint att testerna blivit starkare leaeva, du ska se att det blir det för dig också SoMa för jag håller alla tummar jag har för er nu!
Kram!!
Svarar här mimmi, tack! Det kan väl nästan inte bli mer romantiskt än att förlova sig i kärlekens huvudstad Paris i nån mysig park som jag tror att det får bli!
Hur mår du annars? Kram!
Jag hoppas ända nedifrån mina tår att dina tester blir starkare SoMa! Kram!