Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Grattis Soffy! Kul att det gick snabbt!
    MCT, du och mannen din brukar ju plussa skitsnabbt, så om oturen är framme just denna månad är jag övertygad om att du plussar nästa. Ni är ju überfertila ju!!!
    Men ja, så länge inte tanten kommer så finns det hopp. Jag håller tummarna för att du plussar de närmaste dagarna.

• sugarrush

Hej tjejer, gaaaah, förstår er frustration! Tiden får utvisa, men vi är många som hoppas att ni får plus nu!
    Själv har jag maaaaassor av tjocka flytningar, hoppas det betyder ngt...
    Kram!

• sugarrush

Hej!
    Ikväll har jag kört mitt första bodypump-pass på flera år. Fan vad jobbigt! Och fan vad kul!
    Spontanköpte ett årskort på gymmet också, och ifall jag blir gravid får jag frysa medlemsskapet i ett år! Så det var inte mycket att fundera på.

Jadu MCT, BIM nästa helg, när tycker du jag ska börja testa? Jag har ett rejält lager stickor hemma... Har dum-tanten kommit än eller är det bara spottings än?

• sugarrush

MCT: fan också med tanten! Jag fattar att det känns surt. Men du, ni brukar ju plussa fort så nästa månad går säkert vägen!

Perfect: Åh vad sorgligt med era missfall, jag beklagar verkligen. Själv har jag, efter två missfall iår, vänt mig till en kurator på kvinnokliniken och det har hjälpt jättemycket. Bästa jag har gjort! Kanske kan det vara värt ett försök?
    Lycka till!

• sugarrush

Hmmm... molvärk höll mig vaken halva natten inatt.....

• sugarrush

Hoppas att det tar sig nu Pinglan83!
    Håller tummarna!

Idag ska jag på endometrios-utredning. Det ska bli lite spännande. Ska träffa min favoritläkare, kanske kan jag övertyga henne att ge mig lite progesteron om jag nu skulle lyxa till det med ett plus snart...

• sugarrush
    SoMa72 skrev 2010-11-15 11:13:32 följande:
    Håller tummarna för dig, gumman! {#emotions_dlg.flower}
    Tack!
    Men det blev inget progesteron. Hon var heller inte helt säker på om jag hade endo eller inte men ville inte sätta in åtgärder just nu eftersom de involverade p-piller. Dock såg hon en lite förtjockad slemhinna i livmodern som kunde tyda på ANTINGEN rester från missfallet ELLER ny graviditet.
  • sugarrush
    SoMa72 skrev 2010-11-15 11:15:57 följande:
    Aha, det kanske var nån normal liten blödning trots det levrade blodet, har dock aldrig haft nån sån tidigare. Än har iaf inte mensen kommit, så jag tar väl ett test imorgon om inte det händer nåt under dagen. Lika bra att ställa in sig på att den kommer, annars deppar jag ihop ordentligt.
    Vem vet, den kanske inte alls kommer, och det blir ett finfint PLUS istället?
  • sugarrush
    SoMa72 skrev 2010-11-15 13:36:51 följande:
    Ja, jag hoppas den inte kommer alls, men jag är rädd för att plussa igen, kommer att oroa mig sjuk för ett nytt mf... Fast jag vet att man inte får tänka så.
    Vet precis hur du känner. Hur i helvete skulle man kunna glädja sig över en graviditet när man bara kommer gå och vänta på ett nytt mf? Just nu känns det som om man kommer känna så iaf.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3