-
Nej, jag vet precis hur det är, man blir som beroende. Man blir lika glad varje dag av att se det där strecket!Pilgrimmen skrev 2010-10-18 14:05:26 följande:Haha ja visst är det. Och snart är det din tur att visa oss dessa snygga test =) Man kan ju inte sluta titta på dom.
-
Herregud!
Nu vet jag varför ÄL-testet var positivt igår.
Det var nämligen ännu mer positivt idag....
.
.
.
.
.
Jag skakar.... -
Ja det måste jag ju vara.... gravtestet har ju varit snövitt i fem dagar fram tills idag!sofy skrev 2010-10-18 19:51:38 följande:Men vänta.. va? Nu vet ja varför ÄL testet va positivt igår? Menar du att du e gravid igen? :D
Och så testade jag för en timme sedan och ja, du ser ju hur starkt det är... och inte var det morgonurin heller...
Men shit alltså, kan det verkligen vara sant? -
oM
-
Om jag hade ÄL två veckor efter missfallet (då kunde jag ju inte testa med äl-stickor eftersom jag hade hcg kvar i kroppen) så hade jag äl för ca 9 dagar sedan.
I min första graviditet plussade jag 9 dagar efter ägglossningen. Även då på kvällsurin.
Alltså, ärligt, vad tror ni, tror ni det är hormonerna som spökar eller tror ni det är något där? -
De jag lagt upp bild på är gravtest.
Igår testade jag negativt (det övre gravtestet). Idag gjorde jag två gravtest (de nedersta) och båda är positiva.
ÄL-testen lade jag inte upp på bild, tänkte att det kunde förvirra, men de var positiva både igår och idag. -
Vågar inte riktigt hoppas ännu... Men det vore ju konstigt med så starka test helt plötsligt tycker jag samtidigt....
-
Haha, du känner mig...!Muffe80 skrev 2010-10-18 21:03:53 följande:Jag tror sugar är testoman
-
Hehe... ja... jag är så sjukt chockad... vet inte riktigt vad det betyder..vågar inte hoppas. Men samtidigt är testen starka. Och inte var det morongurin heller...Pilgrimmen skrev 2010-10-18 20:53:01 följande:NÄÄÄÄ MEN WHAT!!!???
Fyyyyy va glad jag blir nu! Du skojjar inte va?? Haha ett stort stort GRATTIS..Åh så underbart..Sedär va kroppen kan luras, hihi..
Måste bara fråga, vad kom det sig att du tog ett gravtest?? Men skiiiit bra att du gjorde det, hiihi
Varför jag testade...jag vet inte... gammal vana liksom... tar ju äl-test varje dag för att leta efter äl samt kollar att hormonet går ner på gravtest. Jag har en massa gravtest som jag köpte svinbilligt för att de går ut i oktober, så jag tänkte att jag lika gärna kan använda upp dem. -
Absolut, ska göra det. Konstigt det här, måste jag säga.FruW skrev 2010-10-18 20:30:57 följande:Förresten - du kan gå till gyn o be dom ta blodprov, ta 2 st med några dagars mellanrum, så kan man se om HCG stiger som det ska..