• sofy

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

sugarrush skrev 2010-08-17 18:09:00 följande:
    GRATTIS Sofy, underbart! Nu kommer det att gå vägen!!! Får du arbeta de kommande veckorna eller ska du vara sjukskriven?

Muffe, du KOMMER att plussa. Vi gör ju allt ihop, right?!?!? Vad säger du, ska vi slå till den här månaden?
    jag får inte göra nånting! :p himla skoj! så jag blir sjukskriven.. men de gör ingenting om de slutar me en bebis om 8 mån :D
  • sofy

där e testet ja tog nyss =) ingen tvekan va? ;D

• sofy

jag tar tillbaka de jag skrev imorse om att brösten inte ömmar som förut. tji fick jag! ömmat som fan ikväll. och va nyss uppe o handlade lite på ica me sambon, jag blir helt matt i kroppen, andfådd o varm. usch! blodtrycket som jävlas me mig! får se imorn va de ligger på hos BM :) ska även be om HCG blodprov för o se hur ja ligger där, om de e bra för denna veckan :)

och.. man kan väl äta räkor såhär tidigt? sambon plockade ner de, vitlöksbröd, o aioli i korgen såg ja nu när ja packade upp..

• sofy
    sugarrush skrev 2010-08-18 10:27:33 följande:
    Jag bara gråter just nu.
    Det fanns fortfarande inget plus imorse. Bara antydan till ett streck, som dök upp efter 15-20 minuter - testets utgångtid var efter 10 minuter. Strecket är precis lika svagt som igår. Och när jag gick på toa nyss hade jag fått en BLÖDNING, precis som mens.
    Nu ger jag upp den här skiten och accepterar att det bara var spökstreck.
    men nej :( fyfasen! beklagar! bryt ihop o kom igen! er tid kommer snart :) kramar! {#emotions_dlg.flower}
  • sofy

Mimmi80; Fan va trist :( Men bara ge sig på't igen! Snart kommer de! :D

Jag testade nyss me CB digital o fick GRAVID 2-3 (!!!) HAPPY! HCG ökar ;)

• sofy
    FruW skrev 2010-08-19 14:29:51 följande:
    Sofy - heja dig o dit HCG!!!
    Jaa!! 4+1 idag så mitt HCG måste va ganska högt! :D Den räknar ju - 2v liksom. Så 2-3 blir ju v 4-5. Nu e ja lugn en stund till iallafall ;)
  • sofy
    sugarrush skrev 2010-08-20 09:41:19 följande:
    Nu har jag ringt BM, hon trodde inte det var ngn fara. Och så bokade hon in mig på inskrivning i slutet på september... Sjukt... Jag som knappt tror att jag kommer behålla graviditeten över helgen. Det känns så absurt och overkligt det
    här, med de bruna flytningarna.
    Om jag klarar helgen vågar jag nog skriva in mig på listan som gravid. Vill liksom inte ta ut något i förskott...!
    Heja heja!!! :D Jag fick inskrivning direkt.. konstigt men skönt! Hon va så stöttande o förstående! Klart de ska gå vägen nu! :D

Jag vaknade illamående imorse, och kräktes.. Kul! Hur kan de börja redan NU? 4+2 liksom.. de e liiite väl tidigt?! Min man tror på tvillingar, haha! (Han va själv tvilling men den dog i magen)
  • sofy
    sugarrush skrev 2010-08-20 09:51:14 följande:
    Jadu Sofy, inte omöjligt. Du verkar ju ha väääldigt mycket hormoner så han kanske har rätt. Ska bli spännande att se om han har rätt!
    Haha nej, ingenting e väl omöjligt nu känner jag.. ;) Ja blev mest chockad att de på BIM -2 visade "Gravid 1-2" mitt i natten, när ja varit uppe hela dan o kissat o allt. Men vi får se, blir ju VUL på onsdag för o se om allt sitter som de ska o då får vi ju se om de e en eller två. :)

Hur känner du dig nu då? Flytningarna borta?
  • sofy
    sugarrush skrev 2010-08-20 12:10:16 följande:
    Det har kommit lite brunt idag, mest små små droppar. Inget färskt blod dock. Jag talade med BM om det, hon sade att om det fortfarande blöder om en vecka kan man göra ett VUL men inte ännu.. Men ja, stannar inte pyret kvar så visar det sig nog redan i helgen.
    Känner dock mer symptom än sist. Nu vet jag vad metallsmak är! (Blä!) Och ja är superkänslig för att bli hungrig, då mår jag illa.
    Testen blev liiiite starkare idag, så det känns ju positivt. Men jag är så himla rädd för de här flytningarna alltså... suck!
    Usch ja :( Ja förstår de! Men de kan ju va att din kropp inte riktigt förstått att du e gravid än? Runt mens kan man ju få små flytningar/blödningar. Hoppas de går över!! Hjärta

Ja mår kasst idag! Illamående som fan, typ.. bakiskänsla? Småont i huvudet o så också. Blä!!
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-08-21 15:15:17 följande:
    Det är bra statistik Odd! Hoppas jag får byta plats på listan snart!

Bim-6 idag.. och inte ett enda symtom.... blöh.
    jag hade INGENTING förrän nåra dar innan ja skulle haft mens. hade inte ens räknat me o va preggo denna månad så de kom ju som en chock, började dock ana de när brösten började ömma o ja hade molvärk till o från dagarna innan.. men innan dess vare nada!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3